poniedziałek, 8 grudnia 2014

mikołajkowo rocznicowe prezenty ^^

witajcie,

czekam na ostatnie kucyki które mają do mnie dojść i w końcu powstanie notka o nowościach G1 oraz G2.
tymczasem chciałam się pochwalić co dostałam od mojego Mateusza na naszą rocznicę oraz na mikołajki ^^
oczywiście są to same Fluttershy ^^



moje baaardzo duże marzenie które w końcu się spełniło ^^
miałam jej nie odpakowywać lecz niestety nie wytrzymałam razem z Mateuszem i otworzyliśmy.
Fluttershy & Sea Breezie (Breezie Set).

Fluttershy (Neon hair and decorated body).

przepiękna Fluttershy z gazetki MLP ^^

dziękuję!

7 komentarzy:

  1. Ja z kucykowych rzeczy na mikołaja dostałam 2 kucyki POP Twilight i Rarity. Do tego zestaw 3 malutkich kucyków(typu blingbagi) Fluttershy, Derby Hovers i Thumbelin ( mam nadzieje że dobrze piszę nazwę ostatniego kucyka)
    ps. wymyśliłam zabawę na ten blog, jeśli chcecie możecie wykorzystać mój pomysł. Pomyślałam, że możecie robić zdjęcia cieniom kucyków,np. zrobić zdjęcie cieniowi kucyka g1, i w komentarzach każdy by spróbował zgadnąć( po sylwetce cienia kucyka) jaka to generacja, a najlepiej czy jest to źrebak, czy nie, albo jak ma na imię ten kucyk. Można wprowadzić jakieś nagrody
    ps. nie wiecie czy kucykowi mogą strzeć się oczy na zielono?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kucyk jest zielony to scierają się na zielono ;) A pomysł ciekawy, bardziej na facebooka, coś podobnego z resztą Strzyga już robiła :D

      Usuń
    2. dzięki za propozycję, weźmiemy pod uwagę ;-)

      Usuń
    3. kucyk jest żółty z zielonym mazakiem od jakiegoś "twórczego" dziecka

      Usuń
  2. Wow, jak Ci się udało znaleźć Fluttershy z neonowymi włosami .3. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem czy one takie neonowe... po prostu z dodatkiem ciemnego różu oraz zieleni, ale na http://www.strawberryreef.com tak jest ta seria określona ^^
      mój facet zakupił ją w Auchan za 19,99zł. natomiast są dostępne jeszcze w niektórych Rossmanach ale o dychę drożej ^^'

      Usuń
    2. Nie znalazłam tej serii w Rossmanie. Była tylko ta zwykła. Ale za to w Auchan'nie jest dosyć tanio.

      Usuń