poniedziałek, 3 marca 2014

Sesja z Anią i jej muchą

Ania dostała ode mnie kokardkę, a w związku z tym postanowiłam zrobić jej małą sesję :) Czekam obecnie na nowe ubranka dla niej, gdy już przyjdą zaprezentuję wam Anię w nowych kreacjach :)
Czekam też na jedno zamówienie z Aledrogo, coś długo czekam, oby paczka przyszła niedługo, bo chce wam się pochwalić zakupami.



Powiem wam też, że wreszcie dzięki pracy udało mi się zrealizować jedno z marzeń- kupiłam sobie tablet, Samsunga :) Opłaca się cierpieć :D
Ale do rzeczy, to jest do zdjęć:




Ps. Co byście powiedzieli na akcję: wyślij kucyka w świat, zrób zdjęcie -dodaj coś od siebie? Coś na kształt tej akcji której finisz można było zobaczyć u Pariflory: http://pariflora.blogspot.com/2014/01/candy-i-fina-projektu-lalka.html

3 komentarze:

  1. Śliczna jest ta lalka! To mała wersja Audrey Hepburn, prawda? Urocza. :)
    Co do projektu - bardzo chętnie! Mam jednego kucyka, którego mogłabym chętnie wysłać w świat. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to Anna z "Rzymskich wakacji" :)
      No to trzeba by ogłosić taką akcję za oficjalną :D

      Usuń
    2. Byleby jak najszybciej! :D Na akcję lalkową też miała iść moja sztuka, ale niestety za późno się zorientowałam. :c

      Usuń