wtorek, 3 stycznia 2017

Wreszcie nowości!

Tytuł wreszcie chyba nie jest na miejscu. Powinno być raczej "Wreszcie jakaś notka"... Wstyd Zuzz, wstyd... Już dawno, bo jeszcze przed świętami udało mi się zdobyć kilka nowości, z czego większość z Silvestris. A tu co? Jajco. Czasu nie było na pisanie. Bo się rodzina zjechała na święta i było ciągle coś. A to sałateczka, a to śledzik a to keksik i o. Proszę. No ale wróciłam, i na świeżo w pierwszej po nowym roku notce przedstawię wam pakę nowości. Zapraszam.

Wreszcie jakieś nowe G2 w mojej kolekcji. Już dawno nie udało mi się zdobyć jakiś przedstawicieli tej generacji, i nareszcie się udało. A to dzięki Silvestris, dziękuję za piękne kucyki :* A kogo tu mamy? Bliźniaki Giggles i Wiggles oraz Princess Morning Glory.


G3 Strawberry Swirl II z lumpeksu ;]


A na deser prezent gwiazdkowy - Baby Brother Sweet Celebrations. pierwszy Baby Boy w kolekcji.


A jak wasze nowości? Jak nastroje po świątecznym wypoczynku?

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że dobrze się sprawują :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Propo dawno nie pisanych notek, czy zamierza ktoś jescze kontynuować bloga lalkowego? Bardzo go lubiłam i szkoda że już nic nowego się tam nie pojawia:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś lalkowanie nam minęło - ja nie mam po prostu na to czasu :( Żal mi było lalek które się kurzyły, więc większość sprzedałam. ale jeszcze nie pozbyłam się ich wszystkich, jest nadzieja, że kiedyś czasu będzie więcej i do tego wrócę :)

      Usuń
    2. ja również większość sprzedałam, jednak wolę zbierać kucyki niż lalki, pozatym i tak brak jest miejsca na kucyki i lalek nie mam gdzie wcisnąć :-(

      Usuń
  3. Giggles, Wiggles i MG - urocze. Zwłaszcza, MG. Niedawno też ją kupiłam, tylko niestety, nie jest w tak dobrym stanie, jak twoja.
    Chłoptaś z G1 też bardzo spoko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweet Celebrations jest naprawdę sweet. :D U mnie niestety z nowościami słabo. Kupiłam chyba czwartą G2 Ivy i oczywiście okazało się, że już taką mam. :')

    OdpowiedzUsuń