niedziela, 15 stycznia 2017

!KONKURS!


KONKURS FOTOGRAFICZNY z okazji 300 posta!

No i stało się, dobiłyśmy do 300 postów. Dlatego, z tej właśnie okazji mamy dla was drodzy czytelnicy konkurs :) Spokojnie, konkurs należy do tych fotograficznych, a tematem jest: 

"Kucykowa sesja zimowa".

Czekają fajne nagrody! Zanim jednak weźmiecie udział w konkursie, zapoznajcie się proszę z regulaminem:

REGULAMIN

1. Czas trwania konkursu: 16 stycznia 2017-31 stycznia 2017.
2. Termin zgłaszania prac – do 31 stycznia 2017. Zgłaszamy się pisząc wiadomość na naszej grupie na facebooku https://www.facebook.com/MLPblog/?fref=ts
3. Aby nagroda została przyznana, w konkursie musi wziąć udział co najmniej 5 osób. 
4. Przede wszystkim liczymy na Waszą pomysłowość, zimową scenerię, dobranie odpowiedniego kucyka (generacja dowolna), kolorystyka. 
5. W konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby z zastrzeżeniem, że w przypadku osób poniżej 18 roku życia wymagana jest zgoda rodzica. 
6. Wszystkie osoby biorące udział w konkursie muszą wraz ze zdjęciem konkursowym przesłać nam informacje: imię, wiek, miejscowość oraz odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego lubię My Little Pony? 
7. Jedna osoba może zgłosić maksymalnie 1 pracę konkursową (tj. zdjęcie). W przypadku przesłania większej liczby zgłoszeń bierzemy pod uwagę pierwsze przesłane zdjęcie. 
8. Osoba zgłaszająca zdjęcie potwierdza, że jest właścicielem zdjęcia i posiada pełne prawo do dysponowania nim. 
9. Zastrzegamy prawo do wykluczenia w dowolnym momencie danej osoby (bez podania przyczyny) z uczestnictwa w organizowanym przez siebie konkursie na określony czas w przypadku naruszenia jednego z warunków uczestnictwa lub w przypadku nadużycia, oszustwa lub przystąpienia do konkursu przy użyciu fałszywych danych. Uczestnictwo w konkursie w formie zorganizowanej i/lub zbiorowej jest traktowane jako oszustwo i stanowi podstawę do automatycznego wykluczenia z konkursu. 
10. Nagrodą w konkursie jest figurka My Little Pony G4, Photo Finish.
10 A. Jeśli uznamy, że więcej niż jedno zdjęcie zasługuje na nagrodę przyznane zostaną dodatkowe nagrody za kolejne miejsca. 
11. W jury wchodzą: Zuzz, Hope i Langiva.
12. W ostatnim poście przed ogłoszeniem wyników opublikujemy zgłoszone prace. 
13. Ogłoszenie wyników nastąpi 5 lutego 2017.
14. Po ogłoszeniu wyników zwycięzca konkursu zobowiązany jest do zgłoszenia się do nas mailowo w ciągu 7 dni kalendarzowych. Jeżeli tego nie zrobi uznajemy, że rezygnuje z nagrody, która przechodzi na kolejną osobę.

To by było na tyle. Super by było, gdybyście zechcieli wziąć udział w naszym konkursie, mamy nadzieję, że będzie dużo chętnych! 

5 komentarzy:

  1. Biorę udział jak nie położę się na psiej kupie w poszukiwania lepszego ujęcia... Btw. Jak ma wyglądać ta zgoda rodzica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosimy o przesłanie zdjęcia z wyrażoną zgodą oraz podpisem i z niecierpliwością czekamy na zdjęcie konkursowe :-)

      Usuń
    2. Najpierw muszę je zrobić. I wskrzesić skaner.

      Usuń