wtorek, 24 stycznia 2017

Lickety Split nareszcie w kolekcji.

Tak jak w tytule, kucyk z chciej listy wreszcie zawędrował do moich rączek :)

Lickety Split była bardzo brudna. Nie, przepraszam. POMAZANA. Na zdjęciach z aukcji nie było
widać jak ktoś bardzo "ładnie" przyozdobił jej ciałko długopisem. Do tego jej ogon był straszliwie skołtuniony. Musiałam uciec się do sztuczki z wrzątkiem, żeby dało się go rozczesać.



Po wymoczeniu we wrzątku tak to wyglądało:


Po "wrzątkowym" spa zaplotłam LS kłoski na grzywie i ogonie żeby uzyskać później efekt ciekawej fryzury.




Ogółem jak zobaczyłam LS to pomyślałam, że przepłaciłam. Włosy w złym stanie, brzydki ogon, popisane ciałko. No ale musiałam ją mieć... Długopisu pozbędę się gdy będzie słonecznie...
To by było na tyle nowości, niestety ostatnio słabo z nimi. Ale się nie poddaję ;)

Przypominam Wam też o konkursie: http://sweetberry-kiss.blogspot.com/2017/01/konkurs.html

12 komentarzy:

  1. Świetna robota. Kucykw ygląda o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. kołtun level hard :-) ale sam w sobie LS piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jak Wam pisałam, nie widziałam jeszcze takiego kołtuna XD

      Usuń
  3. Chwilę mnie nie było, ale nadrabiam zaległości :D

    LS - pięęęęęęęknooość! <3 Szkoda tylko, że w tak tragicznym stanie. Ale po zabiegach spa, kucyk i tak wygląda nieporównywalnie lepiej, niż przed przemianą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zastanawiałam się gdzie jesteś :D Zapraszamy do konkursu :3

      Usuń
    2. Byłam mentalnie martwa z powodu przedawkowania rzeczywistości ^^

      Czytałam o konkursie. Bardzo chętnie wzięłabym w nim udział i to nawet nie przez moją pazerność na kucyki - bo ogólnie, to nagroda mnie nie interesuje (większości okazów z G4 nie lubię). Właściwie, to sam fakt wzięcia w czymś udziału, wydaje się być fajną sprawą. Problem w tym, że zdjęcia robię zdecydowanie marne, a ich jakość również pozostawia wiele do życzenia. Także, pozostanę raczej biernym obserwatorem. Jednak dziękuję za info ^^

      Usuń
    3. Nieeee :D
      chyba wszyscy tak myślą, bo nikt nie bierze udziału ;(

      Usuń
    4. Jeśli chodzi o robienie konkursów, to na ich urządzanie, polecałabym okres letni i urlopowy.
      Zostało jeszcze trochę czasu, więc może ktoś jeszcze się zgłosi ^^

      Usuń
  4. Super metamorfoza :D
    Czekam na więcej ciekawych postów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super metamorfoza :D
    Czekam na więcej ciekawych postów!

    OdpowiedzUsuń