środa, 19 października 2016

Halloween'owe Blind Bagi, Wave 17.

z racji tego że ostatnio u nas w Biedronkach pojawiły się nowe Blind Bagi, Wave 17, postanowiłam przedstawić Wam wszystkie kucyki, jakie można w nich znaleźć.
niestety u mnie w Biedronce już ich nie ma, bardzo szybko zostały wykupione więc muszę pobiegać po innych i ich poszukać.
zastanawia mnie tylko jedno, czemu nie pojawiły się Blind Bagi, Wave 16?
nie sądzę abym to przeoczyła, ostatnie jakie widziałam w sklepach to Wave 15.

tak prezentuje się opakowanie.
możemy zebrać 24 kucyki.
opakowanie od razu zwróciło moją uwagę że jest to coś nowego.

Pinkie Pie.

Fluttershy.

Twilight Sparkle.

Rainbow Dash.

Rarity.

Applejack.

Cherry Pie.

Apple Fritter.

Banana Fluff.

Lilac Links.

Cherry Fizzy.

Banana Bliss.

Sweetie Drops.

Holly Dash.

Berry Dreams.

Lucky Clover.

Lily Blossom.

Apple Stars.

Lily Valley.

Berryshine.

Lyra Heartstrings <3

Cherry Berry.

Ace Point.

Cloud Kicker.

1 komentarz: