piątek, 14 października 2016

G1 Activity Club oraz góra kucyków!

znalazłam w końcu pracę, stąd też mam o wiele mniej czasu na pisanie postów.
dzisiaj jednak pochwalę się tym, co ostatnio udało mi się kupić.
otóż jest to cała góra kucyków!
najgorsze jest jednak to, iż kupiłam całe wielkie pudło dla jednego malutkiego kucyka, którego Wam zaraz przedstawię.
większość z tych G3 mam, dlatego postanowiłam je sprzedać.
dodatków takich jak samochód, kołyska również nie chcę, głównie dlatego iż nie mam gdzie tego wszystkiego trzymać.
G3,5 również pójdą na sprzedaż.



w zestawie było mnóstwo G3, G3,5 i kilka fejków.
i uwaga, uwaga...

Baby Ribbons n' Hearts z Activity Club Special Offer (1987, UK).






zacznijmy od tego czym był wtedy Activity Club?

był to fanklub dla kolekcjonerów kucyków z Wielkiej Brytanii w latach 1986-1991.
członkowie klubu w przypadku rocznej opłaty otrzymywali 3 pakiety (powitalny, letni oraz zimowy), biuletyny, znaczki, świadectwa członkostwa oraz wiele innych prezentów.
pod koniec istnienia klubu, jako prezenty wydawane były unikatowe Baby Pony :-)
zrobię o tym kiedyś oddzielną notkę.

więcej na temat Activity Clubu możecie jak narazie przeczytać TUTAJ :-)

poza bobaskiem zostawiłam sobie jeszcze 3 G3:

 Twinkle Twirl.

 Butterscotch.

Spring Fever.

z czego się bardzo cieszę, udało mi się dorwać jeszcze jednego kucyka G1 od bardzo miłego Pana.
jest nim Candy Kisses (1984, UK).




6 komentarzy:

  1. och.. czaiłam się na ten zestaw.. :)
    Są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie sporo innych osób również się na niego czaiło :P

      Usuń
  2. Bialutki maluszek jest po prostu przeuroczy :) Rozkoszna kluska ;)
    Miło czasem zajrzeć na Wasz blog i powspominać sobie dzieciństwo...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń