sobota, 15 października 2016

Tak, jeszcze żyję

Ech, wiem wiem...Nie pisałam już wieki..Jednak junior jest straszni czasochłonny i do tego mocno absorbujący. Do tego nowości jak na lekarstwo. Niestety wszystkie obowiązki spadły na Langivę, a ona teraz ma pracę i też mniej czasu...Ale jesteśmy działamy i się nie poddajemy!! Prze te kilka tygodni jednak udało mi się coś zebrać, a oto co wpadło do mojej kolekcji:

 1. TAF(Tice as fancy) Fifi




 2. TAF Sundance

3. Sweet Pocekt. Jej włosy kruszyły mi się w rękach


4.  Nowa fala Blind Bag: Banana Fluff i Lucky Clover. Strasznie mi się podobają ich przezroczyste ciałka :)


Na koniec bonus :D Rośnie Brony?




4 komentarze:

  1. Gratuluję nowych kucyków, ale Maluszek jest zdecydowanie najsłodszy ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie bo już się bałam, że Langiva zostanie sama na placu boju :) Skąd ty bierzesz te przepiękne kuce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze dwa mam dzięki czytelniczce którą do mnie napisała z ofertą kupna trzeciego upolowałam na aukcji a te z BB znalazłam w Biedrze

      Usuń