wtorek, 6 września 2016

Guardians of Harmony!

doszły Nas ostatnio słuchy iż w sprzedaży pojawiły się nowe figurki My Little Pony.
seria zwie się "Guardians of Harmony".
doczytałam się iż figurki są już dostępne w Polsce, przede wszystkim w sklepach Toys R Us.
po raz pierwszy pojawiły się podobno na Filipinach w Toys R Us.
Princess Celestia oraz Nightmare Moon są w cenie ok 30$, natomiast Discord ok. 50$.
jutro wybieram się do Warszawy więc napewno zawitam w Smyku bądź w Toys R Us by sprawdzić czy to prawda i zobaczyć ile u nas kosztują.
figurki bardzo mi się podobają i napewno chciałabym zakupić niedługo Discorda o ile będzie mnie na niego stać i nie walną cen z kosmosu :-)

















Discord wraz z figurką Fluttershy w limitowanej edycji z unikatowym pudełkiem <3

9 komentarzy:

  1. Mi się marzy podmieniec. A u nas w Auchan podobno zawitały perłowe G4 podstawowe i jest Hrabina Coloratura.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany Discord, Luna i Royal Guard są mega od tak dawna marzył mi się własny Royal Guard.

    OdpowiedzUsuń
  3. Discord jest spory i cena też :c 250 zł w Smyku... W TRU nie ma (tzn u mnie nie ma); Celestia i Nightmare po ok 130zł
    Tez chce Discorda <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 250zł.?! serio? ja dzisiaj w końcu nie zajrzałam do Smyka bo nie zdążyłam a TRU miałam za daleko ale widzę że narazie nie mam po co jechać :D

      Usuń
    2. ciekawe jaka w takim układzie jest cena Discorda w zestawie z Fluttershy :-)

      Usuń
    3. Wow, cena Discorda mnie rozwaliła...
      Co do tego w zestawie z Fluttershy, to on nie jest przypadkiem limitką z tegorocznego SDCC?

      Usuń