niedziela, 11 września 2016

rodzynek Firefly (Prince).

jakiś czas temu, gdy byłam jeszcze na urlopie doszły do mnie nowe kucyki G2.
aukcję wygrałam przypadkowo, kompletnie o niej zapomniałam...
musiałam niestety zadzwonić do Pani sprzedającej i się przypomnieć ponieważ zapomniała wysłać paczkę.
na szczęście już kiedyś kupowałam od tej kobitki kucyki, więc wiedziałam że nie ma opcji aby nie doszły ;-)
bardzo uczciwa osoba.
wygrałam 4 kucyki G2.

dwa z nich, Sunsparkle oraz Morning Glory (Princess) zamieszkały u Silvestris :-)
aukcję zalicytowałam tylko dlatego iż zauważyłam tam kucyka z mojej wishlisty, Firefly (Prince).

oto i on.
stan jest taki sobie, obcięty ogon, zmechacone włosy, brak diamencika, starty znaczek, starte kopyta, rdza w ogonie i inicjały pod jednym z nich.
ale jest i bardzo się z tego cieszę :-)




 drugim kucykiem jakiego jeszcze nie miałam jest Ivy (Princess).
jej stan jest bardzo dobry :-)


na jeszcze innej aukcji udało mi się znaleźć również fajnego kucyka G2 oraz w końcu jakiegoś G1 jakim jest Baby Meadowsweet (UK).



kucykiem G2 jest Sundance, breloczek do kluczy (G2 Sundance keychain).


pierwszy raz odkąd kolekcjonuję kucyki widzę go na jakiejś aukcji, cieszę się że jest mój, szkoda jedynie że brakuje metalowej zawieszki bym mogła go sobie przypiąć do kluczy :-)



7 komentarzy:

  1. Już nie mogłam się doczekać nowej notki. A tego G1 i Sundance ugadywałam z babką, która mnie zwodziła po czym napisała,że sprzedaje komuś innemu. Cieszę się, że chociaż trafiły do Ciebie ale sprzedająca nie była zbyt uczciwa. Ładnie ogarnęłaś Firefly'a ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta babeczka też mnie zwodziła... najpierw chciała mi je sprzedać po czym stwierdziła że jest druga osoba która je chce a miałam jej robić przelew, napisałam jej co o tym myślę i chyba tym sposobem mi je wysłała.

      Usuń
    2. Kupowanie na olx to ogólnie ryzykowna zabawa, bo nie można nijak zweryfikować sprzedającego, ja kupuję tylko na Allegro tudzież na zagranicznych serwisach gdzie mam wgląd w komentarze :) Baby Meadowsweet prześliczna :)

      Usuń
    3. no niestety, nic się na to nie poradzi :-)

      Usuń
  2. Pierwszy facet? Nie masz Clever Clovera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, mam xD muszę chyba zrobić sobie porządną listę, eh ;-)

      Usuń
    2. miałam to samo napisać ;]

      Usuń