wtorek, 4 sierpnia 2015

część pierwsza nowości G1.

witajcie,

ostatnio po moim buszowaniu w sieci przyszedł do mnie wielki zestaw G1.
dzisiaj chcę Wam pokazać jego "pierwszą część", którą już doprowadziłam do porządku.
są to 4 kuce G1.
kucyki przyszły do mnie w koszmarnym stanie.
brudne, klejące się, w pajęczynach, obsypane ziemią, cholera wie jeszcze czym...
na dodatek dziecko które było ich wcześniejszym właścicielem lubiło bawić się w fryzjera :<
tutaj są zdjęcia kucyków przed SPA, były po prostu obrzydliwe, nie ukrywam.

Gusty (1984, UK) (not glittery symbols).


Curly Locks (1984, US).

Pony Bride (1989, US).

Bowtie (1983, US) (dark body).

...

pozostawię bez komentarza to, w jakim stanie przyszły do mnie te kucyki.

od razu po rozpakowaniu kartonu i wyjęciu wszystkiego kuce trafiły do miski z przeróżnymi płynami do kąpieli i szamponami (wlałam wszystko co miałam pod ręką).
moczyły się prawie cały dzień, po czym jeszcze raz dokładnie je wypucowałam.



cały ten proces doprowadzania ich do porządku trwał ok. 3 dni xD
ale niestety inaczej się nie dało ^^'
teraz kucyki są czyściutkie, pachnące i szczęśliwe ^^
jedyne co muszę jeszcze zrobić, to dorobić ogonek Bowtie i popracować nad grzywą Gusty...
ale będzie to bardzo ciężkie, trudno jest okiełznać obcięte grzywy i ogony, eh...








PONY BRIDE NA WYMIANĘ!



jak Wam się podobają kucyki po magicznej przemianie?

5 komentarzy:

  1. No nieee, masz Bride na trejda, a u mnie jak na złość same lalki na zbyciu i żadnych kucyków. :< Nie miałabym nic przeciwko babraniu się w syfiastych poniaczach. Czekam na kolejny wpis. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę go zatrzymać dla Ciebie, jak będziesz coś miała to się odezwij :-) Tickle wciąż czeka ^^

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ahhh, kochana jesteś! Obym coś w końcu znalazła. ^^ Już myślałam, że będę mieć nadprogramową Milky Way, ale po powrocie do domu zorientowałam się, że to wariant.
      Wcześniej dodałam komentarz ze złego konta. Brawo ja.

      Usuń
    4. Milky Way *-* ah... :P nie ma za co, to czekają obydwa na Ciebie ^^

      Usuń