piątek, 21 sierpnia 2015

Powrót po długiej przerwie!


Witajcie!

Trochę Was zaniedbałam - trochę się wytłumaczę tym, że mnie praca przygniotła, a później zaczął mi się urlop i...no rozumiecie ;)

Dzięki urlopowi trochę wypoczęłam i nadrobiłam kucykowe zaległości - m.in. zrobiłam SPA kilku, które czekały na nie od...stycznia... Wstyd mi się przyznać, ale zadziałałam jak NFZ...

Zacznę może od nich ;)



Noooo i tak to mniej więcej wygląda... Nie ogarnęłam wszystkiego jeszcze ^^" Brakuje mi miejsca...już nie mam pomysłów gdzie je dawać D: Duże pluszowe stoją na podłodze póki co, kucyki w opakowaniach leżą w siatkach koło szafy... Macie jakieś pomysły? Część kucyków wsadziłam do pudeł, ale na pudła też mi się miejsce kończy...

No nic - przynajmniej się pochwalę tą części, która ostatnio SPA przeszła :D Całkiem sporo G2 mi przyszło ^^

 Wingsong, Merry Moments, Princess Silver Rain, Princess Golden Light oraz Baby Dew

 Lady Moonshine, Secret Tale, Sundance, Berry Bright

 Princess Silver Swirl, Morning Glory, Sugar Belle, Princess Twinkle Star

Dwie Merry Treats

Baby Dots n' Hearts, Tickle, G4 Apple Jack

Wyglądają już o wiele lepiej niż wcześniej ^^ 
Oprócz tego do mojej kolekcji doszło jeszcze kilka kucyków - G4 głównie - coś nie mam szczęścia ostatnio do innych generacji :c

ALE za to udało mi się kupić w końcu Pinkie z torebką ^U^
Do tego jeszcze doszła Celestia z gazetki i...



Wreszcie dorwałam Twilight - na OLX od bardzo miłej dziewczyny ^^  Resztę kupiłam na Yatta.pl

Miałam w tej notce napisać jeszcze o wyprawie do Zatorlandu, ale to byłaby za długa notka i nie wiem czy ktoś by dotarł do końca ;) 

Ale za to wczoraj byliśmy na spacerku i też kilka zdjęć zrobiłam ^U^ Wybrałam się z P. i piechem na pobliski fort :) Oczywiście w wyprawie towarzyszył nam Upset Fakie :D

Część fortu jest jeszcze odkopywana, a część od kilkunastu lat służy jako młodzieżowy dom kultury :) Przed MDK stoi nawet działko! 




Wreszcie temperatura była OK, tylko wiatr trochę przeszkadzał - Upset ledwo się trzymał ;)




Dalej nie mogliśmy już pójść :c





Mój piechu ^^



Zrobiłam też trochę zdjęć EAH Cerise, ale to już dodam na Lalkowym blogu :)

Tutaj taki przedsmak ;)


Mam nadzieję, że niedługo dodam notkę o wycieczce do Zatorlandu ^U^

~Hope~




3 komentarze:

  1. Super kucysie! i ta pinkie w torebce co bym ją chciała skąd ją masz? :D
    Dzięki waszemu blogowi sama zaczelam pisac i zapraszam: mylittleponybycirin.blog.pl
    bede wdzieczna jesli polecicie moj blog ;) ciezko jest samej zaczynac od dna ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń