środa, 19 sierpnia 2015

Show Stable.

witajcie,

w końcu, po bardzo długim czasie udało mi się doprowadzić kupioną przeze mnie Show Stable oraz wszystkie akcesoria do porządku.
od maleńkiego dziecka marzyłam o tej stajni, moja starsza siostra niestety wolała swoją sprzedać niż dać mnie, dlatego w wieku 24 lat zrobiłam sobie taki prezent ^^
Show Stable została wyprodukowana w 1983 roku.
można ją było kupić z kucykiem Lemon Drop oraz z pieskiem Brandym.
Show Stable była produkowana w wielu krajach a jej nazwy to:


Włochy: LA STALLA DELLE STELLE.
Francja: ECURIE MERVEILLEUSE.
Niemcy: PONY HAUS.
Hiszpania (Meksyk): ESTABLO DE EXHIBICION.
Hiszpania (Argentyna): ESTABLO (na pudełku było napisane: ESTABLO RESIDENCIA [Home Sweet Home]).

nie będę pokazywać Wam zdjęć jak stajnia wyglądała gdy tylko do mnie przyszła.
nie mieści mi się nawet w głowie to, jak można wysłać ludziom taki syf!?
wszędzie było mnóstwo pajęczyn, pozasuszanych much, pająków, jaj... cholera wie co to było, myłam ją w rękawiczkach ^^'
zapewne były właściciel trzymał ją w piwnicy przez bardzo długi okres czasu...
no ale żeby wysłać coś takiego ludziom? xD

wszystkie małe i większe akcesoria wrzuciłam do miski z płynem i moczyły się przez cały dzień by wypłukać z nich zasuszone pająki :|


akcesoria jakie dostałam wraz ze stajnią to uzda od Lemon Drop + dodatkowe buciki.

dwa grzebienie oraz dwie szczoteczki.
pierwszy grzebyk jest napewno od Gusty'ego, drugi też od któregoś kuca G1, natomiast szczotki chyba już nie... nie wiem bo nie mogę ich nigdzie znaleźć.

weselny torcik od Pony Bride, o którym pisałam w poprzednim moim poście ^^

nie wiem kompletnie co to jest i od czego xD
nie wydaje mi się by było to od kucyków G1, ale przyszło w zestawie więc pokazuję.

trzy kolorowe flagi.

trzy wstęgi.

kucykowy wiatrowskaz.

dwa trofea.

jedno korytko i półeczka.

wieżyczka.

pięć płotków.

płotek do skakania.

łóżko.

stajnia po złożeniu, wyposażeniu i ogarnięciu wygląda tak:

wszystkie naklejki które były w środku musiałam umyć i podoklejać bo niestety wszystkie bezwładnie zwisały.














z tego co doczytałam na www.mylittlewiki.org kilku rzeczy brakuje, ale w niczym to mi nie przeszkadza ^^

jak Wam się podoba? :-)

6 komentarzy:

  1. Teraz to super wygląda :D też mam swoją do renowacji - brak kilku części, pasowałoby ją podmalować, ale jakoś nie mam kiedy się za to zabrać ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też powinnam tę podmalować... drzwiczki są strasznie zżółknięte, w środku klej widać... ale teraz chociaż widać że jest to Show Stable a nie Haunted Stable xD

      Usuń
    2. a czyściłam ją naaaprawdę baaardzo dłuuugo xD

      Usuń