piątek, 24 lipca 2015

nowości G2, G3, G4.

witajcie,

trochę zaniedbałyśmy ostatnio blogi, ale obiecujemy poprawę ^^
to chyba przez te upały, kompletnie nic się nie chce robić...
dzisiaj wrzucam nowości z ostatniego czasu ^^

z wymiany z Zuzą, dwa kucyki z G2 ^^
Clever Clover (Prince) (Royal Wedding, 1999).


oraz Light Heart (Wedding Playset, 2001).

 Cherry Blossom II, ma przepiękny kolor, jedna z niewielu G3 która mi się podoba ^^



Heather Winds, obydwie znalezione na targu rzeczy używanych.

i poniacz z Maca na dodatek ^^ Star Dancer.

Cheerilee (Styling), w zestawie kupiłam ją ze Stripes ^^

na koniec moje ulubione figurki z gazety MLP ^^
Princess Twilight Sparkle oraz DJ Pon-3.
mój facet krzyczy na mnie, czemu teraz nie odpakowuję kucyków xD
no cóż... chyba muszą przeleżeć swoje w opakowaniu... ^^

P.S
Princess Twilight Sparkle dostałam dopiero w 5 kiosku i to ostatnią gazetę ^^'

4 komentarze: