piątek, 29 maja 2015

lumpeksowe zdobycze, czyli to co Strzyga lubi najbardziej ^^

witajcie,

z racji tego że dzisiaj miałam wolne od uczelni a rano nie chciało mi się malować postanowiłam przejść się do lumpeksów w których bardzo dawno nie byłam.
na pierwszy rzut oka nie zauważyłam nic ciekawego...
przegrzebałam koszyczki z zabawkami, pooglądałam gry aż tu nagle...
moim oczom...
ukazała się...
ona...

O_o

Floppy Pillow Plush (fluffy hair), Pinkie Pie!

dostałam istnego kociokwiku i jak najprędzej poleciałam za nią zapłacić...
całe 18zł. ^^

zobaczcie jaka jest piękna! ^^









w drugim lumpeksie natomiast po przegrzebaniu ok. 10 koszyków z zabawkami znalazłam jeszcze 2 kucyki ^^


 Princess Silver Swirl i Sun Sparkle ^^


dzisiaj zakupy uznaję za bardzo udane ^^

4 komentarze:

  1. Gratuluję Ci nabytków, napisałam do Ciebie na maila, ale nie odpisałaś w sprawie zaukpu koniowtych :)
    Możesz podać jeszcze raz, jeśli chcesz je zakupić, to pokażę jakie mam ? :)
    Pozdrawiam
    modelekoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne, ponieważ na Twojego mejla Ci odpisałam... nie wiem czemu nie doszedł :|

      a teraz sprawdzam pocztę to nic do mnie nie doszło, nie wiem o co chodzi ^^'

      Usuń
  2. ładne poniacze <3 a sun sparkle tez mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te kucyki.Najladniejsza princess silver swirl.
    P.S.:Zapraszam na mojego bloga.Adres:www.mlpfrienshipismagic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń