wtorek, 16 czerwca 2015

Owoce wymiany oraz buszowania w sieci

Specjalnie zwlekałam z notką, gdyż wiedziałam że moja kolekcja zyska nowe nabytki :) Część pochodzi z wymiany z moimi współprowadzącymi - Strzygą i Hope, reszta z alledrogo :). A co jak co, tak owocnie u mnie już dawno nie było! Zobaczcie sami kto nowy u mnie zamieszkuje ;)
Oto owoce mojej wymiany ze Strzygą i Hope: Mirror Mirror, Sweet Berry oraz Confetti :)




 A oto zakup z internetu. Musze powiedzieć, że pierwszy raz widzę tak zadbane kucyki! Są jak nowe, włosy miękkie i lśniące...Blossomforth, Rainbowberry(od dawna must have!!) i Butter Pop.




A teraz to co tygrysy lubią najbardziej - G1 ^^. Snowflake

 Baby Bright Bouquet

Wybaczcie za jakość zdjęcia, jestem ślepa i nie zauważyłam, że wyszło nie ostre :( Oto Shady. Co ciekawe, był on flokowany, ale chyba ktoś zniszczył warstwę floku i został sam nie flokowy kuc. Nie mniej jest super :)
Uff, ot by było na tyle nowości. Co tam u was? Jak nastroje przed wakacjami? :)

7 komentarzy:

  1. Rainbowberry jakie ma piękne włosię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Butter Pop <3 Moje małe marzenie gratuluje ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No nieźle! Mnie się ostatnio poszczęściło z dwoma G2, w sumie to z trzema, ale jedną Princess Crystal już mam więc nadprogramowa pewnie pójdzie w świat. ^^ Baby Bright Bouquet jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się poszczęściło z G2 :D
      Jest słodki :D

      Usuń
  4. Śliczne te kucyki.Najładniejsze to Rainbow Berry i Sweet Berry:)

    OdpowiedzUsuń