poniedziałek, 11 maja 2015

Bubbles na wiosennym spacerze.

witajcie,

zawitały do mnie dwa nowe kucyki G1.
jednym z nich jest przeurocza Bubbles (1983, Hong-Kong) w pozie siedzącej.
drugim kucykiem, który przyszedł wraz z Bubbles jest Sweet Notes (1987, China).
Sweet Notes nie nadaje się jak narazie do fotografowania ponieważ ma cały pyszczek pomazany czarnym długopisem.
a więc... Benzacne, słońce i do dzieła! ^^

z Bubbles wybrałam się na wiosenny spacer, zobaczcie jak bardzo spodobała jej się zabawa w kwiatach ^^





3 komentarze:

  1. Gratuluję Ci nabytku :)
    Jednak mam pytanie - wiem, że lubisz kucyki, mam takich parę na sprzedaż, ale się na nich nie znam :p Możemy porozmawiać na priv, może zechciałabyś je kupić czy coś, bo nwm czo z nimi zrobić :/
    Pozdrawiam Cie serdecznie :)
    modelekoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, jak najbardziej, napisz do mnie na mejla: maijaiga@gmail.com ^^

      Usuń
  2. Ohhh! Piękne zdjęcia i przeurocza Bubbles. ^^ Od dawna się na nią czaję, ale zawsze ktoś musi mi ją sprzątnąć sprzed nosa.

    OdpowiedzUsuń