poniedziałek, 3 marca 2014

Kucykowe nowości w kolekcji

Jakiś czas temu udało mi się kupić kilka kucyków i jeszcze nie miałam okazji Wam ich przedstawić. Oczywiście zostały umyte i doprowadzone do jako takiego porządku. Niestety w najbliższym czasie nie będę miała funduszy na poszerzanie kolekcji, ponieważ mam baaardzo dużo innych wydatków. Chyba, że trafi się jakaś super okazja, z której nie będę mogła nie skorzystać. ;) Nie powiem, chciałabym mieć w swojej kolekcji więcej kucyków z G1 i G4, ale niestety muszę się na razie cieszyć z tego co mam. :)
Poniżej kilka zdjęć moich nowych lokatorów ;)





Przedstawiam Starshine (z tyłu), kucyk na pierwszym planie należy do Zuzy :)


A tu widzimy Kiss Curl.

Do rodziny dołączył jeszcze jeden kucyk z G1, ale niestety nie załapał się na sesję. Może następnym razem. :) Kucyki były w dobrym stanie, jedynie końce ogonów/grzyw, były nieco zmechacone. Wystarczyło je wymyć, minimalnie podciąć i potraktować prostownicą. Na szczęście!
Jak Wam się podobają?

5 komentarzy:

  1. Fajne poniacze. Najbardziej podoba mi się kucyk Zuzy.
    Nie widziałam jeszcze kucyka z G1, który ma skrzydła *.*

    Bardzo fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo jest pegazów w serii G1 :) Ale w Polsce ciężko znaleźć jakiegokolwiek :)

      Usuń
    2. Na całe moje trzy kuce z G1, aż dwa to pegazy ^^ Cieszę się, że udało mi się przygarnąć jakiekolwiek, bo z G1 raczej ciężko. Chociaż Zu ma ich całkiem sporo już :)

      Usuń