sobota, 8 marca 2014

Ania i jej nowe ubranka oraz dwie metamorfozy

Ostatnio rozpieściłam siebie i Anię. Laleczce kupiłam szałowy płaszczyk, bluzę i rajstopki. Co ciekawe płaszczyk był szyty na Barbie a bluza i rajstopy na Monster High, i oba te ciuszki pasują na Anulę doskonale. Teraz już wiem że moge kupować ciuchy dedykowane tym lalkom i też będą dobrze leżały na Ani:)
Sobie sprawiłam dwa kucyki na które już dawno miałam ochotę- Lunę i Cadence. Udało mi się wylicytować te dwie księżniczki co mnie niezmiernie cieszy :) Ale aby nie przedłużać, zapraszam do oglądania zdjęć :)











2 komentarze:

  1. Że ciuszki od Barbie pasują, to wiedziałam, ale że z MH też, to pierwsze słyszę :) Na ostatnim zdjęciu jest taka nieśmiała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez sie zdziwilam, jednak ta bluza na MH byla troche oversize, oryginalne bluzki bez gumki sa za male, natomiast spodnice sa dobre :)szkoda tylko ze buty z MH sa za duze...

    OdpowiedzUsuń