piątek, 28 marca 2014

Modna Ania

Witajcie po przerwie. Niemal w każdej notce muszę Wam pisać, że przepraszam was za niepisanie. Nie myślałam, że praca aż tak bardzo wyssie ze mnie wszystkie soki. Nie mam zamiaru się usprawiedliwiać, blog zobowiązuje. Postaram się coś z tym zrobić, a póki co mam nadzieję, ze zrozumiecie ;)
Dość gderania, przejdźmy do meritum. Mam dziś dla was porcję fotek Anulki. Kupiłam na allegro mnóstwo nowych ubranek, i kilka z nich chciałam wam pokazać ;)



Aby nie marudzić, przechodzę do fotek.

Ps. Wiosna zawitała także do Was?










A oto ja wraz z Anną :) Przepraszam:P

4 komentarze:

  1. Przesłodki model! Najbardziej mnie urzeka w stroju spódniczka w kropki i biała koszula a na niej sweterek, prawdziwie retro :)
    Genialna jest ta bluza z batmanem ;D też z allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Ubrania na Barbie, na Pullip są za drogie, poza tym za mały wybór

      Usuń
  2. Ale panna ma teraz ubrań! Zgadzam się, że komplecik "szkolny" i bluza z batmanem najlepsze :D Ja na swoich chłopków kupowałam ubrania na Kena ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej , jakie piękne :) Muszę poprosić rodziców by zastanowili się nad kupnem takiej lalki :3 Jest cudna , mi się podoba ta apaszka :3

    OdpowiedzUsuń