czwartek, 6 marca 2014

Akcja - zrób coś dla kucyka!

Witajcie!
W mojej głowie kilka dni temu zrodził się plan powtórzenia akcji w której kilka osób bierze się za odnawianie lalki. Postanowiłam odnieść tą akcję do kucyków :D Sama mam kucyka która dostał ode mnie nowy ogon, ale nie doczekał się grzywy. Co wy na to,a by puścić go w świat i monitorować jego zmiany na blogach, tudzież nawet na tym jeśli osoba do której trafi aktualnie bloga nie prowadziła? Nie wiem tylko jak zorganizować łańcuch wysyłek, jakieś pomysły? Oczywiście ja zacznę, ale jak wytypować następną osobę?:) Czy kolejnością zgłoszeń? Liczę, że podpowiecie mi jak to zgrabnie rozwiązać. Liczę też na to, że weźmiemy w tym udział i zrobimy coś dla biednego kucyka :D

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogłoś pomysł na dollsforum, albo w jakiejś grupie na fb, zbierz kilka pewnych osób i wtedy zacznij zabawę. W obecnych warunkach, przy tak małej ilości obserwatorów może to się jedynie skończyć tak, że wyślesz kucyka i już go nie zobaczysz :( Ponadto sama nie wiem co oprócz grzywy można jeszcze dla owego kucyka zrobić? Przy lalce było dużo więcej opcji, ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można go przemalować, dać mu ubranko itp ;)

      Usuń