czwartek, 23 marca 2017

Jednorożce! Kucyki!

dzisiaj notka zupełnie z innej beczki.
bardzo lubię grać w przeróżne gry, tak też spędzam większość mojego wolnego czasu.
ostatnio postanowiliśmy z moim facetem iż po roku czasu wracamy do World of Warcraft bo inne MMO jakim był Neverwinter strasznie nam się przejadło.
kupiliśmy nowy dodatek "Legion", zaczęliśmy expić postaci bo podnieśli próg levelowy, poleciałam sobie moją undead'ką na jakąś lokację której wogóle nie znam i spotkała mnie tam bardzo miła niespodzianka:

całe stado przepięknych jednorożcy pasących się na łące! O_O
nigdy wcześniej takich stworzeń w tej grze nie widziałam stąd też moje ździwienie xD
na szczęście nie musiałam ich zabijać bo nie były potrzebne do żadnego questa tylko mogłam spokojnie się im przyglądać.

ciężko było porobić też ładne screeny bo jednorożce strasznie przede mną uciekały xD
powiem szczerze że o wiele przyjemniej mi się grało.





5 komentarzy:

  1. Miło wiedzieć, że ktoś prócz mnie też przedawkował Neverwintera xD
    A co do jednorożców - zacne! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Neverwintera można wracać co jakiś czas ale po prostu w tej grze w tym momencie nie ma co robić, przynajmniej mnie bardzo znudziła ^^' w Neverze też miałam pokazać jakiegoś kunia ale w końcu zapomniałam, jak zachce mi się tam wejść to pstryknę kilka screenów :-)

      Usuń
    2. Otóż to, otóż to. Jeśli chodzi o Neverwinter, to po roku grania, musi u mnie nastąpić mniej więcej dwuletnia przerwa, bo za dużo tego. Ale sentyment do nwn mam przeogromny.

      Byłoby genialni, gdybyś kiedyś tam wrzuciła konia z nwn *.*

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę na oczy WoWa ale jednorożki piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się nimi zachwyciłam że aż powstała notka ^^

      Usuń