piątek, 12 sierpnia 2016

Princess Cadance z gazetki MLP, długopisy i piżama G1.

w kioskach pojawiła się właśnie nowa gazetka My Little Pony z figurką kucyka.
poprzedniej ze Starlight Glimmer, numer 7/16 niestety nie udało mi się kupić...
po pierwsze trochę zaspałam nim zorientowałam się że pojawiła się w kioskach (jakieś 3-4 dni?) a później już nigdzie nie dostałam.
przeszukałam wszystkie kioski, sklepy u mnie w mieście, szukałam w Warszawie oraz mój facet w Piasecznie, nigdzie nie było.
będę musiała zakupić na olx albo na allegro bo chciałabym mieć wszystkie.
brakuje mi Pinkie Pie, Twilight Sparkle i właśnie Starlight Glimmer.
teraz natomiast wraz z gazetką pojawiła się Princess Cadance :-)



figurka jest bardzo ładna, moja trochę niedokładnie pomalowana ale to mi nie przeszkadza.
i jak zwykle nie potrafię jej odpakować ;-)
cieszę się że w tym miesiącu udało mi się ją szybko kupić (byłam tylko w 3 kioskach zamiast w 20!).

kolejną rzeczą, jaką chciałam przypomnieć jest to, że już od wtorku, 16.08 w Lidlu pojawi się piżama z kucykiem G1, Starshine.
koniecznie muszę ją mieć, mam nadzieję że oprócz mnie i Zuzz u nas w mieście się na nią nie rzucą niczym na karpia albo crocsy... ;-)

chodząc po mieście i jak zwykle łapiąc Pokemony weszłam do biedronki zobaczyć czy coś nowego wrzucili.
jak do sklepów wchodzą artykuły szkolne, zeszyty, długopisy, teczki, farby, flamastry, kredki to zawsze muszę coś kupić, mimo że już naukę skończyłam ;-)
tym razem również tak było.
grzebiąc w jakichś przecenionych rzeczach znalazłam długopisy z My Little Pony za 2,75zł.
wiadomo że wzięłam.




mam sporo kucykowych nowości ale nieogarniętych więc pokażę je Wam jak wrócę z krótkiego urlopu, jutro rano wyjeżdzam wraz z moim Mateuszem.
pozatym idzie do mnie jeszcze jedna paczka z 4 kucykami więc po powrocie zajmę się już wszystkimi :-)

4 komentarze:

  1. Ja mam te długopisy z zeszłego sezonu. Kupiłam z współlokatorką na pół ona ma różowy ja fioletowy ale wczoraj kupiłam w biedrze przezroczysty piórnik z linijką ołókiem i temperówką za 3,50zł z MLP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piórniki też widziałam ale jakoś do mnie nie przemawiały :-)

      Usuń
  2. W następnym numerze ma być Discord i chyba ta figurka najbardziej do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń