piątek, 30 stycznia 2015

inne kucyki Strzygi oraz nowe Monster High ^^

witajcie,

sesja, sesja...
zostały mi już tylko 3 egzaminy do końca, reszta zaliczona.
dzisiaj chciałam Wam przedstawić moje "inne" kucyki w kolekcji.
ale najpierw Twilight Sparkle znaleziona w lumpeksie za jedyne 5zł. ^^
mam Twilight Sparkle z zestawu z Ploomette, takiej zwykłej natomiast nie.




kucyki G3:
McDonalds 2005 (US)- Pinkie Pie, Wysteria. (od Zuzy ^^)
Mcdonalds 2008- Rainbow Dash, Pinkie Pie.


kucyki G2:
McDonalds 1999- Sun Sparkle, Morning Glory, Princess Star Swirl, Sweet Berry.
kucyki z historią, z mojego dzieciństwa, widać że zniszczone, używane, najukochańsze! ^^
mam nawet jeszcze torebkę z G2 od Happy Meal z G2 ^^


kucyki G4:
przepiękne kucyki z gazety My Little Pony.
Fluttershy, Rarity, Rainbow Dash.
bardzo żałuję że tak późno się zorientowałam że do gazetek są dodawane figurki... :<
brakuje mi Twilight Sparkle, Applejack oraz Pinkie Pie.
gdyby ktoś posiadał na wymianę to proszę o kontakt.


kucyki G4:
McDonalds 2011- Twilight Sparkle, Princess Celestia.


kucyki G2:
McDonalds 1998 (US)- Sundance.


Dolly Mix Core 7 (2009)- Scootaloo.
od Hope ^^

poza kucykami chciałabym Wam również przedstawić moje dwie Monsterki: Rochelle Goyle (Scaris) oraz Operettę (Killer Style).
przyłapałam je podczas rozmowy, ciekawe o czym...
jak myślicie? ^^

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ale ja się chciałam wymienić a nie dostawać :P

      Usuń
  2. Ja się zorientowałam, że są kucyki do gazety przy Fluttershy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak byłam w Empiku zauważyłam na półce ostatnią kucykową gazetkę i akurat była w niej Rainbow Dash więc wzięłam i od niej się zaczęło... ^^'
      czekam teraz aż pojawi się Luna <3

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. zapewne to ahh do lalek? :) moje pierwsze dwie Monsterki ^^

      Usuń
  4. Łał! Ładne kuce( zwłaszcza różne Pinkie z g3). Chciałabym kucyka z MacDonaldu, ale nie mam. Ja tych z gazetki mam tylko 2, Pinkie i Fluttershine( dlatego, bo albo nie patrzyłam za nimi albo nie wiem czemu, nie chciałam kupować, a szkoda) Och Pinkie z 2008! Piękności! A były kucyki z MacDonaldu G1? A wiecie może, czy pierwszy kucyk pony, My preety Pony miał Hasbro na kopytku? A czy kucyki bully miały Hasbro? Czy wszystkie kucyki miały na kopytku Hasbro? Nie chcę się pomylić i nie kupić poniacza, dlatego, bo myślałam że to podróbka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kucyki z McDonalds G1 były, oczywiście: http://mylittlewiki.org/wiki/Happy_Meal_Toys
      czy My Pretty Pony miał napis Hasbro pod kopytkiem... nie wiem, nigdy nie widziałam takiego na własne oczy, jedynie w internecie ^^' sama w sumie jestem tego ciekawa...
      kucyków Bully również nigdy w życiu na własne oczy nie widziałam, myślę że tutaj może Ci pomóc Hope, ponieważ ona posiada kilka Bully.
      nie wszystkie kucyki mają pod kopytkiem Hasbro, w szczególności G1, możesz sprawdzić sobie to na My Little Wiki, wszystko jest zapewne opisane ^^

      Usuń
    2. Hej :)

      Tak - kucyki Bully mają sygnaturę Hasbro :) I także "made in Germany" :) Odnośnie My Pretty Pony: jeśli dobrze pamiętam to też miał napis, ale nie jestem na 100% pewna.

      Usuń
    3. Dziękuje!

      Usuń
  5. Hah! Ja też mam Sun Sparkle tylko że podcięty ogon i grzywę. Znalazłam ją kiedyś pod krzakiem :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja znalazłam Sweet Berry w piaskownicy jak byłam dzieckiem, niestety przepadła albo oddałam koleżance która ją zgubiła, sama nie pamiętam :P

      Usuń
  6. Rochelle jest taka słodka taka amflafflaf

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię motyw tęczy - więc od razu wypatrzyłam
    tęczową grzywę i ogon - ooo, taką niunię to i
    bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń