czwartek, 27 listopada 2014

znajdź różnice!

witajcie,

dzisiaj udało znaleźć mi się chwilkę by skrobnąć coś na blogu ^^
nowości pokażę niedługo, kuce czekają na umycie, uczesanie i doprowadzenie do porządku.
mam sporo zdjęć i dużo do pisania, ale to niebawem ^^
dzisiaj chcę przedstawić Wam moje powiedzmy "podstawowe" kuce oraz ich różne warianty ^^

Sundance, USA (lewa) i SPAIN (prawa).


od początku widziałam że się czymś różnią, są wykonane z innego materiału, mają inny układ głowy, inne oczy, nieco inny znaczek.
dopiero po kilku miesiącach grzebania w internecie i pytania dowiedziałam się że jest to hiszpańska Sundance ^^

Minty, REPRO (lewa) i ITALY (prawa).
tutaj od razu dostrzegamy znaczące różnice ^^
w kucykach REPRO podobają mi się bardzo ich jaskrawe, mocne kolory.

Bowtie, ITALY (lewa) i USA (prawa).
inny kolor, układ głowy, kolor znaczka, inne oczy.
nie potrafię zdecydować się która bardziej mi się podoba, obie są śliczne.

Blossom, REPRO (lewa) i FRANCE (prawa).
różnic nie muszę tłumaczyć ^^
chciałabym bardzo mieć wszystkie warianty tego kucyka.

Sunlight, ITALY (lewa) i USA (prawa).
inny kolor, inny znaczek, układ głowy, oczy.

Peachy, ITALY (lewa) i USA (prawa).

Bridal Beauty i Pony Bride.

Lemon Drop, zaczynając od lewej: HONG-KONG, CHINA, ITALY i SPAIN.

3 komentarze: