wtorek, 12 sierpnia 2014

POP Pinkie Pie!


Witajcie!

Dziś zrobię małą recenzję nowości na naszym polskim rynku - figurek POP. Ja - jak łatwo można się domyślić - wybrałam Pinkie Pie ;) 

Chciałam ją kupić od razu jak ją zobaczyłam, ale P. mi narzekał, że jest straszna i w ogóle... W sumie stało się dobrze bo kupiłam ją tydzień później na promocji ;)



Trochę było zabawy z otworzeniem pudełka bo bardzo dokładnie zakleili je taśmą klejącą, a że mi się nie chciało iść po nożyczki...




W opakowaniu znajdujemy:
  • dwie połówki kucyka,
  • grzywę i ogon,
  • naklejki do naklejenia na kucyka (albo gdziekolwiek indziej - jedna zdobi moją komórkę ;) ),
  • instrukcję obsługi wraz z możliwymi wariacjami.
Bo oczywiście możemy dowolnie łączyć różne kucyki ze sobą i powstanie nam na przykład Rainbow Pie albo Apple Sparkle ;) Ale to wiadomo - trzeba mieć więcej niż jednego kucyka-składaka kupionego.


A teraz krótkie (2:20) wideo pokazujące cały proces składania. Od razu przepraszam, za moje wielkie nieogarnięcie manualne - to nie był dobry dzień na robienie takich rzeczy ^^"



Kucyk w częściach :P


Miejsca gdzie wkłada się włosy.

Pinkie ma też dziurki, do których można wsadzić skrzydła jakbyśmy chcieli ją przerobić na "Rainbow Pie" ;)

Pinkie z zestawem naklejek - ta środkowa z napisem "Pinkie Pie" zrobi moją komórkę ;)


Gotowa Pinkie!


A teraz podsumowanie:

PLUSY:
+ uroczy wygląd
+ można się wykazać kreatywnością

MINUSY:
- naklejki mają kiepski klej i bardzo łatwo odklejają się od kucyka
- ogon zbyt łatwo można wysunąć (możliwość zgubienia)
- dostępność (póki co tylko w Smyku)

Ogólna ocena: 4/5


A co Wy myślicie o nowym produkcie Hasbro?

~~ Hope ~~






4 komentarze:

  1. rany, tych też nigdzie nie widziałam :< chociaż, dawno nie byłam w Smyku (trzeba zrobić wycieczkę!)
    ja bym oczywiście chciała Fluttershy ^^
    jak dla mnie fajne, a naklejki ponaklejałabym na laptopa xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A ile Pinkie ma centymetrów? (chodzi o wzrost xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około 6 cm licząc od ziemi do czubka głowy (nie licząc włosów) :)

      Usuń