poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Lidlowska piżama z kucykiem G1, Starshine.

wczoraj wróciliśmy z urlopu.
pojechaliśmy na wieś, na podlasie.
nawet nie wiecie jak bardzo odpoczęliśmy od Warszawy, ludzi...
jak tylko przeszliśmy się kawałek po Warszawie od razu wzięło nas na mdłości.
Warszawa niesamowicie mnie męczy...
wszystko pięknie, ale trzeba niestety wrócić do szarej rzeczywistości.
za oknem pomału widać już nadchodzącą jesień, co mnie akurat cieszy, ponieważ jest to moja ulubiona pora roku.

od 16 sierpnia w Lidlu można było zakupić piżamę z kucykiem G1, Starshine.
byłam na wyjeździe, dlatego poprosiłam mamę czy przy okazji robienia zakupów mogłaby ją dla mnie włożyć do koszyka :-)
mama wzięła mi rozmiar M, natomiast S byłoby lepsze ponieważ piżama jest dosyć duża.

opakowanie prezentuje się nawet ok, chociaż wolałabym aby była pokazana sama piżama a nie jakaś paniusia w nią ubrana.
dziwię się, że mama kupiła mi ją że tak powiem "w całości", nie wyjętą z opakowania przez ludzi.
kiedyś jak chciałam sobie kupić w Lidlu inną piżamę i spojrzałam do kosza gdzie wszystkie leżały rozpakowane, wygniecione i pomieszane to zrobiło mi się niedobrze i jej nie kupiłam.



całość spięta gumką by się nie rozwaliło.

ładna metka z kucykiem i napisem Hasbro, 2016.


to, co mi się najbardziej spodobało to metka z kucykami G1 <3 
napewno ją sobie zachowam :-)

spodnie zwykłe, niebieskie z różowym sznureczkiem.

i oto koszulka w całości :-)

śliczna Starshine która mówi:

"WE HAD SO MUCH FUN IN THE 80'S!"

4 komentarze:

  1. Nigdy się nie przekonam do innych kucyków, niż tylko tych z g1 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, G1 mają w sobie to "coś".
      ja jednak wychowałam się na G2 i również bardzo je lubię.
      do G3 ciężko było mi się przyzwyczaić ale również je polubiłam.
      problem mam z G3,5 oraz z G4 :)

      Usuń
  2. Śliczne ciekawe czy jeszcze coś zostało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądzę aby u mnie w mieście ludzie się bardzo na nie rzucili :-)

      Usuń