wtorek, 2 sierpnia 2016

grupa dla kolekcjonerów kucyków na fb, zmiana nicku oraz skarpetki z kucykami G4 w Lidlu!

chciałam poinformować iż zmieniam swój nick na blogu i na fp.
nicku Langiva używam wszędzie, w szczególności w grach, na konwentach.
także od dzisiaj będę Langivą a nie Strzygą.

po drugie, w końcu kolekcjonerka z bloga http://ponystock.blogspot.com założyła na FB grupę poświęconą dla kolekcjonerów kucyków My Little Pony- Sprzedam, kupię, zamienię. 
dołączajcie, im nas będzie więcej tym lepiej a wiem że w Polsce jest nas już duża grupka :-)
super pomysł!
pozatym polecam bloga do poczytania i obejrzenia kucyków :-)

dzisiaj chodząc po mieście i łapiąc Pokemony wpadłam na moment do Lidla żeby zrobić jakieś zakupy na obiad.
moim oczom ukazały się przepiękne skarpetki z kucykami G4!



3 pary bawełnianych skarpetek kosztowały 9,99zł.
na początku myślałam że są tylko malutkie numery lecz znalazłam numerację 35-38.
mój numer nogi to 39-40 i te są na mnie akurat.
więc jeśli zastanawiacie się czy je kupić to za małe napewno nie będą.

skarpetki są z Twilight Sparkle, Pinkie Pie oraz z Fluttershy :-)

a tak prezentują się na stopach:



14 komentarzy:

  1. Rany właśnie mi przypomniałyście, że tez je kupiłam w niedzielę i o nich zapomniałam! Dziękuję za promocję i przyznać się która gwizdnęła 4 G1 z olxa ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę :-) super pomysł z grupą na fb, ja dzisiaj nie sprawdzałam ani olxa ani allegro bo latałam z Pokemonami więc to nie ja, a jakie były z ciekawości zapytam?

      Usuń
    2. http://olx.pl/oferta/kucyki-pony-lata-80-mlp-my-little-pony-stare-hasbro-gratis-CID88-IDgRvUW.html

      Usuń
    3. :O to ja tego nie widziałam, ale jakbym widziała to bym wzięła bo poluję na Heart Throb :<

      Usuń
    4. Taa... ogłoszenie było aktywne chyba tylko półgodziny. Najpierw miało rezerwację a potem zostało usunięte. Ja bym chciała cokolwiek bo już tele razy mnie ktoś wyrolował,że udało mi się kupić tylko Milky Way z G1. Co prawda są dwa kuce g1 na olxie ale to raczej nie te ceny.

      Usuń
  2. A i mam pytanie czy może komuś udało się ściągnąć grę z G2 albo pdf MLP Collector's Inventory, którąkolwiek generację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gry z G2 nie próbowałam ściągać chociaż kiedyś miałam taki zamiar, muszę spróbować, a MLP Collector's Inventory szukałam ale były dostępne tylko z kilkoma stronami, szukałam dosyć dawno więc może gdzieś już jest całość z jakiejś generacji.
      fajnie byłoby mieć oryginał, ah.

      Usuń
    2. Na oryginał to by się zrzuta przydała tyle kosztuje. Ale może kiedyś otworzymy w Polsce muzeum ;) to będzie nas stać. Ja mam czasem naprawdę problem bo tyle jest wersji Sweet Berry i Ivy.

      Usuń
    3. kiedyś był na allegro za chyba 300zł. jeśli dobrze pamiętam ale stało i stało strasznie długo.
      z G2 jakoś problemu nie mam, problemy zaczynają się z różnymi wariantami G1 :-)

      Usuń
  3. Ej, dopiero teraz się skapnęłam, ze to ty kupiłaś ode mnie g2 :D(kuce wysłane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Że ja czy Langiva? Bo ja już się nie mogę swoich doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczka dotarła, dziękuję Zuzz.

    OdpowiedzUsuń