piątek, 29 lipca 2016

Nareszcie jakies nowowści!

Przyznaję się. Nie miałam czasu na loga ;[ Junior całkowicie mnie pochłonął i nie miałam po prostu czasu nawet wejść i przeczytać nowych komentarzy ;/ W międzyczasie mały zachorował i znów czas się okroił...Także ten...Ale! Wreszcie mam trochę czasu, a co więcej, mam co pokazać ;). Przez ostatnie miesiące niestety cienko było u mnie z kucykami, ale ostatnio wpadło kilka nowości. Oto co zawitało w mojej kolekcji.

1) Skydancer. Nareszcie w mojej kolekcji! Piękna :)


2) Kolejna siostra, tym razem Ruby Lips.

 3) Shady(So Soft). Mam już w kolekcji tego kucyka, tylko bez floku. I teraz pytanie, czy ktoś usunął flok czy to Europejska wersja tego kucyka...Nie wiem sama ;)


4) Baby Heart Throb(BBE). Jak zawsze lekko przerażający :)


 5) Melody. NARESZCIE kucyk z rolkami :D


6) Music Time. Jeszcze Sports Time i będzie cały set :D

 Reszta kucy z seta:



7) Peachy. Doszłam do wniosku, ze chyba nigdy nie zrobię re rootu mojej Peachy, więc przydałoby się mieć jakiś egzemplarz :)

 To moja Peachy...Wiem bidula. Jak do mnie dotarla to włosy same jej wychodziły z głowy...Obiecałam sobie że zrobię re root ale jakos nie mam czasu skończyć :(


8) baby Tiddly Winks. Już się cieszyłam, że to Nirvana z Hiszpanii, a to chyba jednak zwykły, tylko, ze bez wyblakłej grzywy i ogona.


 9) Baby Schoolbag

10) Curly Locks z przepięnymi włosami(z wymianki ze Strzygą)

Wpadły rownież 2 g3:
1)Tropical Surprise 2(od jakiegoś czau must have)

 2) Island Delight

 I na razie to by było na tyle kucyków. Trzymajcie się i do następnego :D

6 komentarzy:

  1. Curly Locks jest cudowna. <3 Ja w niedzielę przytargałam drugą Peachy do domu, tym razem HK. Pani która miała ją na stoisku uznała ją za totalnego śmiecia i dostałam ją gratis do lalki. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Tajne kuce kupiła 4 od tej samej babki co ja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostrzenica ma Shady bez floku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tropical Surprise G3 to jeden z dwóch kucyków G3, który mi się podoba a jeszcze nie mam żadnego.

    OdpowiedzUsuń