czwartek, 19 listopada 2015

Takara Fakie Baby ^^

witajcie,

postanowiłam moje nowości pokazać w dwóch notkach.
 dzisiaj notka o moich już trzech (!) Takara Fakie Baby ^^
jakiś czas temu, znalazłam na aukcji z fejkami moją pierwszą Takarkę, w której się po prostu zakochałam <3
oto i ona:

te słodkie pyszczki bardzo przypominają mi postaci z jednej z moich ulubionych bajek z dzieciństwa: "Muminki" ^^


otóż jakiś tydzień temu znowu wśród maaasy fejków zauważyłam ją... <3





zrobiłam zestawienie by pokazać między nimi różnice:

 jak widać, pierwsza posiada grzywkę, druga nie.
mają inne oczka oraz uszka i pyszczki.

 trochę inne jest również ułożenie ciałka.

oraz ułożenie włosków.

druga Takara zajęła miejsce na półce obok Baby Apple Delight ^^

trzecia Takara przybyła do mnie przedwczoraj, również wypatrzona na aukcji z fejkami.
Pan, który mi ją sprzedał był tak przemiły że gratis dostałam G4 Rarity w pudełku ^^

Takara przechodzi teraz intensywne SPA, ponieważ jest troszkę z złym stanie ale to i tak nie szkodzi ^^
pozatym jeszcze chciałam Wam pokazać fejka G1, który przyszedł do mnie wraz z drugą Takarą.
czyż nie jest uroczy?



6 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę takie siedzące kucyki. Nie lubię fake'ów, ale te są urocze :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci że ja też ogólnie fejków nie lubię... ale te mnie zauroczyły tak bardzo <3

      Usuń
    2. Tak jak mnie ten z bananem :D

      Usuń