poniedziałek, 9 listopada 2015

Jesienne nowości

Trochę się zbierałam na ten post, a to dlatego, że czekałam na kilka przesyłek i chciałam pokazać Wam je w zbiorczym poście :) Przy okazji jednej wysyłki, miałam okazję przekonać się, że są jeszcze uczciwi ludzie na tym świecie :) Sytuacja była taka, że źle przeczytałam ogłoszenie, myśląc iż muszę zapłacić od sztuki kucyka po 10 zł, a nie za cały zestaw, tak więc przelałam sprzedawcy 50 zł. Na co dostałam odpowiedź, że wysłałam za dużo, i Pani już odesłała nadwyżkę! Byłam pozytywnie zaskoczona, no bo jednak jest czym!(a w sumie to nie powinno być nic dziwnego, prawda?) Pani podsumowała, że należy postępować tak, jak sami byśmy chcieli być potraktowani. Także, nie dość że trafiła mi się gratka( 2 kuce G1 oraz 2 G2) za 10 zł, to jeszcze odzyskuję wiarę w ludzi :) Ale nie ma co pisać, popatrzcie kto to taki do mnie przybył :)



Zacznijmy od pierwszego pluszowego kucyka G1 w mojej kolekcji. Jest to Lickety Split. LS jest tak piękna, jakby dopiero co została wyjęta z pudełka lub zdjęta ze sklepowej półki. Jest na prawdę w świetnym stanie, podziwiam poprzedniego właściciela :)

 Dalej mamy Daddy Sunbright. DS ma piękne włosy, pierwszy raz widziałam takie u kucyka, i co ciekawe udało mi się zdobyć maluszka z takimi samymi włosami, jak się okazuje z podobnej rodzinnej linii :) ale o tym dalej


 ...a oto właśnie dzieciaczek z serii rodzinnej, tylko, że z rodzinki Berrytown, oto Baby Berrytown :)

 Oto Baby Count-A-Lot. On tez wygląda jakby dopiero co opuścił pudełko!


Tutaj mamy Tropical Breeze, kolejny Flutter Pony, szkoda, że bez skrzydełek...

 TB ma bardzo ciekawy znaczek na czole, trochę nie przystający do swojej kolorystyki :)

 Baby Cuddles, kolejna "sikawka" w kolekcji :)
 Oraz strasznie słodka Little Tabby. Jest taka malutka, najmniejsza spośród moich Baby :)



A oto kilka G2 które udało mi się zgromadzić: Moon Shadow, Butterfly Hunter oraz Baby Drifter :)


 A na deser dwa G2: Minty oraz Amber Locks
A jak Wasze łowy? Ja jestem bardzo zadowolona ze swoich :)

7 komentarzy:

  1. Łaaaaa gratuluję wszystkich zdobyczy! <3 Zazdroszczę Taty i Córki Berrytown *U*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pluszak! Ja też mam pluszaka g1 Posey z lumpeksu za 2 złote w ślicznym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziaki, najbardziej podoba mi się "sikawkowy" ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są ciekawe :D i przez dziurę w pupie trochę....niepokojące :D

      Usuń
  4. Super nowości! Pluszak faktycznie w znakomitym stanie. Count-A-Lot.. eh wspomnień czar ;)

    OdpowiedzUsuń