czwartek, 26 listopada 2015

=tak na szybko=

Jeszcze raz ja, tak szybciutko. Mogę wreszcie zdradzić dlaczego moje posty pojawiają się ostatnio rzadziej, mianowicie pracuję nad katalogami kucyków, co by nam kolekcjonerom było łatwiej. Dziś właśnie skończyłam katalog kucyków g2(mąło ich to i szybko poszło). Jestem w trakcie robienia katalogu G3, który to jest już na finiszu, ale sami wiecie ile jest kucyków tej generacji :D. Niemniej, pomyślałam sobie, że coś takiego bardzo pomoże każdemu zbieraczowi w prowadzeniu kolekcji. Możecie pobierać katalog, nie mam żadnych życzeń w zamian(no może poza dziękuję ;). Mam nadzieję, że się Wam przyda.

Ps. Jak wiadomo Zuzia jest tylko Zuzią i mogła popełnić błędy, jeśli coś wypatrzycie, dajcie znać, wiecie jak to jest, swoich byków się nie widzi.
Ps.2 Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony http://www.strawberryreef.com/index.html lub http://lavenderlagoon.weebly.com/

A tu macie link do katalogu. Nie jest to majstersztyk ale chyba przejrzysty i pomocny :)

8 komentarzy:

  1. Łał! Wykonałaś kawał świetnej roboty!
    I przepraszam za tak jakby "upominanie" się, ale tutaj zadałam pewne pytanie, a że post jest dość stary, pewnie jego nie zauważyłaś. Mam na dzieję że dałabyś radę mi jakoś pomóc z problemem ;)
    Tu jest link- http://sweetberry-kiss.blogspot.com/2013/10/jak-usuwac-plamy-o-to-jest-pytanie.html
    A katalog na pewno się przyda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nawet nie wpadłam na to by sprawdzać komentarze do starych notek!!! Już odpisuję na pytanie :) Czy mogłabym zobaczyć zdjęcia twojej FS? Chciałabym zobaczyć te plamki, może coś wykombinuje :D Możesz wysłać zdjęcia na mail, znajdziesz go w zakładce :kontakt" :) Lub wysłać je na fejsie, adres również w zakładce kontakt :D

      Usuń
  2. Nie wiecie, gdzie znajdę listę kucyków z g3 wraz z polskimi imionami? To by mi się przydało, bo powracam do kucykowego zamiłowania sprzed ośmiu lat :D Ostatnio wygrzebałam nawet swoje stare płyty DVD :D Uwielbiam trzecią generację <3

    Cieszę się, że trafiłam na ten blog :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy tego nie oglądałam, ale czy one nie miały takich samych imion? Listę g3(co prawda z oryginalnymi imionami) znajdziesz tu: http://www.strawberryreef.com/

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super katalog!! Naprawdę dobrze się go przegląda a podział wg różnych kryteriów jest niezwykle pomocny.
    Jak się okazuje mam aż dwa "Rarowe" kucyki G2 w oryginalnych pudełkach ;-))
    (Snowdrop Swirl i Minty VI)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście chodzi o G3 :-) nie 2

    OdpowiedzUsuń