czwartek, 26 listopada 2015

Co tam u Nas nowego

Udało się! Wreszcie Parasol dołączyła do mojej gromadki! I to Parasol Nirvana :3. A razem z nią kilka innych kuców. Majesty i Tootsie wymieniłam, bo jedna z nich(Majesty) przedstawiała obraz nędzy i rozpaczy po spotkaniu z jednym z moich Ogonów(mam nawet podejrzaną, ale za łapkę nie złapałam, to nie wiem) a druga znalazła już nowy domek. Do gromady dołączyła również Księżniczka Sweet Berry, w stanie idealnym ;), i Pinkie Pie ogrooomna :D. Dla porównania zwykła Pinkie, która chyba też zapomniałam pokazać, mimo, iż jest ze mną już czas jakiś.

Ps. Przepraszam za jakość zdjęć, ale mój obiektyw jest bardzo ciemny, a nie chciałam walić fleszem. Do tego w samym domu panuja obecnie egipskie ciemności, nie wiem, na pewno ta szarówka za oknem nie pomaga...



 Wspomniana wcześniej Sweet Berry
 Parasol
 Starflower, tym razem Chińczyk do Pary z Hiszpanką która już mam.
 oraz słoneczna Sea Breeze. Chciałabym już lato, ale nie tak gorące jak to ubiegłe *_*

Ps. 2 już wiem, że będę mamą JUNIORA a nie JUNIORKI ;) Może nie będzie podbierał mi kucyków :D:D

1 komentarz: