czwartek, 25 czerwca 2015

kucyki na wymianę (G1, G2, G3).

witajcie,

dosyć dawno nie pisałam, ponieważ sesja w tym semestrze bardzo mnie zaskoczyła ^^'
na szczęście po ciężkiej walce z akwatintą oraz akwafortą udało mi się zaliczyć grafikę!
i raczej wszystko pozostałe też, zobaczymy ^^

w następnym poście obiecuję sporo nowości ^^

zrobiłam natomiast dzisiaj generalny przegląd moich kucyków.
znalazłam trochę kuców na wymianę, oto i one:

Wysteria III, stan bardzo dobry, włosy nie są przycięte.


hm... i tutaj mamy mały problem ^^'
głowa kucyka jest od Coconut Cream, a tułów od Finger Paints.

tutaj to samo, głowa od Coconut Cream a tułów niestety od świetnego kucyka Carribean Delight, meh :< 
ale może ktoś posiada do niego głowę? o_O
ma przepiękny, długi ogon...


Tickle (1984, US).
w jakim stanie jest widać na zdjęciu, ogonek nieco przycięty, cutie mark troszkę starty i wycięta grzywka.

kucyki G2 z McDonald's, Sun Sparkle oraz Princess Silver Swirl.
kucyk G3 z Ponyville, Blossomforth.

ktoś? coś?

pozdrawiam! ^^

9 komentarzy: