wtorek, 10 lutego 2015

ogłoszenie!

witajcie,

dzisiaj małe ogłoszenie w związku z porządkami które robiłam w szafie ^^
mam na wymianę/sprzedaż lalki Barbie z bardzo starych serii oraz dwie laleczki Simby (?).
Barbie niestety bez ubranek.
lalka nr.2 była z serii z przyczepianymi do włosów koralikami, natomiast lalka nr.5 z jeździeckiego zestawu. 
reszty wybaczcie ale nie pamiętam ^^'
stan 1,2,3,4 bardzo dobry, natomiast lalka 5 ma przebarwienie oraz lekko pękniętą szyję.



poza lalkami mam również na wymianę/sprzedaż dwa kucyki z G3:

Wysteria.

Purple Petunia (Breezies Parade, 2007, Int'l Exclusive).

najchętniej wymienię się na kucyki G1, G2 oraz lalki Monster High.

pozdrawiam ^^

4 komentarze:

  1. A jaka jest cena tych kucyków? Czy możesz je przesłać paczką pobraniową, no chyba ,że blisko mieszkasz, mogłabyś napisać, gdzie mieszkasz, miejscowość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na mejla, myślę że się dogadamy ^^

      Usuń
    2. Ale co mam napisać? A mogłabyś podać tylko cenę, na razie w komentarzu?

      Usuń
    3. na wszystkie pytania odpowiadam mejlowo, nie w komentarzach, więc jeśli jesteś nadal zainteresowana to zapraszam na mejla ^^

      Usuń