wtorek, 17 lutego 2015

a jednak, nowości!

witajcie,

miałam na jakiś czas skończyć z kucykowaniem, lecz niestety się nie da...
ostatnio przybyło mi kilka nowości, z czego się bardzo cieszę.

(tak, dalej od kucyków odpoczywam! ^^)

na Walentynki od mojego M. dostałam G1 Posey ^^
jest w pięknym stanie, czyściutka, nie zniszczona.
po prostu cud, miód!





od mojej mamy, kucyki G3.
pani na targu sprzedawała zabawki po swoich dzieciach a moja mama akurat robiła tam zakupy ^^
przypominam że Wysteria nadal na wymianę/sprzedaż.

gazetkowa Applejack od Agnieszki.
teraz brakuje mi już tylko Pinkie Pie oraz Twilight Sparkle.

na zakończenie chciałam Wam powiedzieć że od kucyków nie da się uciec...

pozdrawiam ^^

8 komentarzy:

  1. za ile sprzedasz AJ ? bo mi jej tylko brakuje !.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://olx.pl/oferta/mlp-my-little-pony-kucyk-applejack-z-gazetki-CID88-ID8alBZ.html#485875e0fc Jeśli byłbyś zainteresowana to na OLX ktos sprzedaje :)

      Usuń
  2. a czy ja napisałam że AJ jest na sprzedaż? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś dostałam pluszową Posey. Za 2 złote!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy nie byłam zwolenniczką kucyków. Zawsze wolałam klasyczne lalki, chociaż znalezisko rzeczywiście ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. mamma mia zielona pietruszka - jaka ta Applejack słodkościowa -
    absolutnie w moim stylu - komiksowa i z fajnymi uszami - chyba
    i mnie powoli dopada kucykomania, aj, waj!

    OdpowiedzUsuń