poniedziałek, 2 lutego 2015

Kucyki z drugiej połowy stycznia


Witajcie!

Ostatnio trochę zaniedbałam kucyki - wszystko przez Monster High ^^' Co nie oznacza, że ich nie przybywa ;)

Druga połowa stycznia nie była dla nich zła, powiedziałabym, że przeciętna.

Do mojej kolekcji dołączyły:

Z wymiany z Zuzą: G2 Sky Skimmer (Easter), Sugar Belle, Princess Silver Rain



G3 Gardenia Glow kupiona na allegro i G3 Pinkie Pie (obcięte ma włosy)... przyznam, że nie wiem skąd ona się wzięła... Pewnie była dołączona do któregoś zestawu ^^"

G4 Honey Rays z ebaya - ma takiego trochę derpa ^^" Ale dałam za nią coś koło 6$ z przesyłką, więc mi to tym bardziej nie przeszkadza :)

G2: Princess Golden Light, Secret Tale, Morning Glory, Lady Moonshine, Berry Bright, Sugar Belle

G2: Wing Song, Merry Moments, Princess Silver Rain, Princess Silver Swirl, Princess Twinkle Star, Baby Dew

G3 Sky Wishes, Minty

i zakupy z soboty: G4 Skywishes i Sweetie Drops. Trochę się zirytowałam bo przepłaciłam... Kupiłam w Smyku za 29,99zł a w Auchanie były za 22,99zł :(

A oto niektóre z Monsterek, przez które zaniedbałam kucyki :P

Lagoona

Draculaura w wersji Snow Bite

Więcej zdjęć oraz review Vandali na lalkowym blogu - jego też współprowadzimy z Zuzą i Strzygą ^U^

I na koniec - obiecane w poprzedniej notce zdjęcie prezentu dla mojego P. - pan Zombiak z gry Plants vs. Zombies :P



24 komentarze:

  1. Droga Hope.
    Zazdroszczę Ci wszystkich nowych poniaczy!
    Te z G2 są urocze!
    Przepraszam,że zapytam,ale ile Ty masz kucyków(tych z G1-G3.5)(na pewno bardzo dużo)?
    INO55

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ino55 :)
      Ciężkie pytanie... Wszystkich mam około 740. Czyli tych z G1-G3.5 mam około 550 :) Jak będę się kiedyś przeprowadzać to zrobię dokładny remanent ;)
      A jak tam u Ciebie? Przyszły jakieś nowe kucyki? I jak tam w szkole? Ta koleżanka dała Ci już spokój z biciem?

      Usuń
    2. Witaj Droga Hope.
      WOW!!!!! Gratuluję Ci tak wielkiej kolekcji kucyków!
      Co do koleżanki co mnie bije to już dała mi spokój(dzięki wywiadówce i mojej mamie).
      W szkole wszystko ok.Oceny wystawione.Najbardziej cieszę się z 6 z Plastyki oraz,że łapię się na świadectwo z czerwonym paskiem.
      U mnie wszystko dobrze,jedynie na przegląd zębów udo dentysty dziś poszłam.Nie wiedziałam,że u dentysty w poczekalni są oryginalne kucyki pony.
      Co do kuców to chyba w komentarzu jakimś pisałam,że mam nowe kuce,ale trochę zbyt "brutalnie"go napisałam,więc imiona kuców wypiszę jeszcze raz.Są to:
      -Shady z G1,
      -Silver Rain z g3,
      -Citrus Sweetheart z g3,
      -Toola Roola z g3,
      -Avalonia z g3(jeszcze nieprzyszła).
      Bardzo kucykowych snów życzę.
      INO55

      Usuń
    3. Przepraszam,ale dopiero teraz dostrzegłam malutki błąd w moim komentarzu.Tam gdzie napisało mi się "udo" powinno pisać "do" :D.Jeszcze raz przepraszam.
      INO55

      Usuń
  2. Hmmm a nie chcesz może więcej monsterek? Mam kilka na zbyciu. XD
    Gratki takiej ładnej grupy g2, zazdroszczę bardzo. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bym była zainteresowana Monsterkami jak masz na zbyciu :) jakie posiadasz? na wymianę bądź sprzedaż.

      Hope, czaiłam się na te G2 z 3 tygodnie xD ale w końcu zapomniałam o nich... gratulacje, są przepiękne <3

      Usuń
    2. Z chęcią :D A jakie masz? :D

      Usuń
    3. Mam nową Cleo z pięciopaku (nawet jej nie odpięłam od kartonu), Lagoonę picture day i dwóch zrepaintowanych monsterkowych panów, wampira i gargulca. ^^ Może być tak, że będę się pozbywała jeszcze kilku innych, bo robię miejsce na nowe lalki. :)

      Usuń
    4. hm... ta Lagoona za mną chodzi... hm... wolałabyś się wymienić czy sprzedać?

      Usuń
    5. o tę Lagoonę możesz napisać do mnie na mejla, może jakoś się dogadamy ^^

      Usuń
    6. Ja jestem ciekawa panów :D wyslalabys mi zdjecia? ^^

      Usuń
    7. Zdjęcia panów mam takie https://m.flickr.com/#/photos/evilsdolls/14150786873/ https://m.flickr.com/#/photos/evilsdolls/16352645391/
      Cleo i Lagoona też powinny być w galerii, ale zrobię lepsze zdjęcia. :3

      Usuń
    8. Pan Gargulec jest... świetny :D sama przemalowywałaś? ^^
      ja też chciałabym spróbować przemalować tylko w tym problem że mi szkoda lalki :P

      Usuń
    9. Dziękuję ;D makeup jest mojego autorstwa, był taki okres, że malowałam lalki na zamówienie. ^^

      Usuń
    10. A! I Rochelle z tego zdjęcia też szuka nowego domku. :3 https://www.flickr.com/photos/evilsdolls/15858456157/

      Usuń
    11. napisz proszę do mnie na mejla: maijaiga@gmail.com odnośnie Lagoony.
      a czy Rochelle masz z jej ubrankami czy sprzedajesz ją w tej białej sukience?
      bo może tez bym była zainteresowana... hm :)

      Usuń
  3. Chciałabym mieć więcej Pinkie z g3. Zawsze je najbardziej lubiłam. Mam już ponad 20 Pinkie( wraz z Pinkie z g4). Chciałabym też więcej g2(mam tylko 3 g2) mam nawet więcej g1 niż g2. Och, pamiętam jak myślałam,że nigdy nie będe mieć g1, a teraz mam ich chyba 8 czy jakoś tak. Marzyłam także o Swetie Belle z g3 i Cherille, też z g3, i mam je! Marzenia się spełniają!
    ps. Ile kosztują customy? Czy są Polacy, którzy robią ładne customy? Nie wiem czy będe kupować, możliwe że nie( nawet raczej nie), ale tak z ciekawości, na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ulubieńcem też jest Pinkie. Chociaż nie sprawdzałam nigdy ile Pinkusiów dokładnie mam. Gratulacje! Fakt - marzenia się spełniają :) Ja marzyłam o G3 Junko Mizuno i moje marzenie się spełniło! Po kilkunastu latach dorwałam też Chiefa i Wigwama z G1, a ostatnio także mojego kucyka z dzieciństwa - G1 Tulip - naszukałam się jej długo i zawsze mi ją ktoś zwijał sprzed nosa, ale w końcu się udało :)
      Customy...różnie - zależy czy chodzi Ci o pluszaki czy o figurki. Figurki zaczynają się mniej więcej od 15-30$, najdroższy jakiego widziałam kosztował ponad 350$ - ceny zależą głównie od jakości wykonania, wprawy (niedoświadczeni często robią "po kosztach" żeby się podszkolić) i tego jak bardzo osoba je wykonująca jest znana. Ja mam cztery customy: dwa z G1 (jeden kosztował ok 150zł, drugi coś około 80zł) oraz dwa z G4 (jeden kosztował około 130zł, a drugiego zrobiłam sama więc trudno określić ;) )
      Jeśli chodzi o pluszaki to ceny są różne w zależności od jakości wykonania - koleżanka robi ładne customy w okolicach około 300zł za 30cm pluszaka.

      Usuń
    2. Raczej figurki. Widziałam na jednej stronie po angielsku śliczne customy bez ceny. Jeszcze chciałam się zapytać, czy gra na androida mlp potrzebuje dostępu do internetu? I czy rzeczywiście żeby przejść lewel i żeby kupować kucyki trzeba duża płacić prawdziwych pieniędzy? I jest ona rzeczywiśćie tylko po Angielsku?
      I jeszcze czy np. na alegro można znaleźć customy? Nie mam ani jednego customa. Widziałam zdjęcie gdzie zrobiłaś Pinkie taką mięciutką z floku. Śliczna jest, gratuluje dobrej roboty. I Dziękuje za pomoc.

      Usuń
    3. Oj nie wiem jak z tą grą bo nie mam telefonu z androidem, więc nie mam tej gry :(
      Zdarzają się na allegro figurkowe customy ale rzadko :( Tak myślałam, żeby zrobić drugą Pinkie i wystawić na allegro, ale muszę znaleźć czas żeby ją zrobic
      Nie ma za co :) Jak tylko dam rade to zawsze chętnie pomogę :)

      Usuń
  4. około 740!!! jestem w szoku - dla mnie 50 byłoby
    ogromną ilością, setka to już miasteczko a kilka
    setek - kontynent?

    OdpowiedzUsuń