wtorek, 12 stycznia 2016

zaległe nowości ze wszystkich generacji.

przez ostatnie dwa miesiące uzbierałam sporo nowości ze wszystkich generacji (no oprócz G3,5 której nie lubię).
wiem, że jako kolekcjoner powinnam je zbierać, ale nie mogę.
są dla mnie straszne.
jedyne co mogłoby dołączyć do mojej kolekcji z G3,5 to Newborn Cuties.
obok dzieciaczków nie przejdę obojętnie.
a tymczasem w gazecie MLP pojawiła się Apple Bloom ^^



Pinkie Pie, znalazłam w lumpeksie (pierwszy kuc z lumpeksu od baaardzo dawna...).

Fluttershy, Shining Armor oraz Trixie Lulamoon zostały znalezione w komisie dziecięcym, natomiast Hip Holly <3 jest ze wspólnego zamówienia z Hope.




 Hip Holly G2, w końcu w mojej kolekcji, jednak jest bardzo biedna.
przyjrzyjcie się uważnie co ma w środku...
rdza, rdza, rdza...


 na tym zdjęciu dokładnie widać od czego pojawiła się rdza, jak zwykle od metalowej zawleczki w ogonie.
kucyki G2 są wykonane z bardzo twardego plastiku i niemożliwością jest zdjęcie im głowy.
próbowałam z gorącą wodą, nie przyniosło skutków.
teraz będę próbowała rozgrzać plastik na farelce lub piecyku i ją porządnie w środku wyczyścić...
boję się jednak, że uszkodzę kucyka na którego od dawna polowałam :C


w tym roku pod choinką również znalazłam 3 kucyki.
Morning Dawn Delight, Scootaloo (na wymianę) oraz Strawberry Surprise G3.




 jest prze-śli-czny :-)





wymieniłam się również z Zuzz, od której dostałam G3 Fluttershy oraz G1 Tootie Tails.

:-)

13 komentarzy:

  1. Nie ma czegos takiego, że kolekcjoner POWINIEN coś zbierać. równie wkurzające jak mówienie np. że fan filmowego marvela nie jest prawdziwym fanem, bo nie czyta komiksów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to również jedna z generacji kucyków MLP, mimo tego że trwała bardzo krótko...
      zbieram wszystkie inne generacje oprócz tej i głupio, smutno mi że pozbyłam się wszystkich G3,5 jakie miałam kiedyś w kolekcji... :3
      chciałam zostawić chociaż jednego ale nie mogłam na niego patrzeć xD

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Strawberry Surprise jest śliczna, lubię białe kuce z dodatkiem różowego ^^

      Usuń
  3. G2 się da zdjąć głowę, ale trzeba je dobrze zmiękczyć. Trudniej ją potem założyć - wiem, bo kiedyś musiałam dokonać przeszczepu głów dwóm Twinkle Star (znalazłam jedną z wyrwaną połową grzywy i ładnym ciałkiem i drugą z ogryzioną nogą i ładną głową) i o ile łby dały się (w miarę) łatwo zdjąć to potem godzinę kombinowałam jak je z powrotem przyczepić do ciałek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie... a jak ją zmiękczyłaś?
      gdy trzymałam pod ciepłą wodą nic nie dało, muszę spróbować z tą farelką/piecykiem, może to da radę.
      nie chcę żeby była taka brudna w środku bo strasznie brzydko to wygląda jednak boję się że ją popsuję a tak długo na nią polowałam :-(

      Usuń
    2. a ogólnie Hip Holly jest w dobrym stanie jak widać, nie ma podciętych włosków tylko ta cholerna rdza z ogona.
      cała zawleczka w środku jest czarna i się kruszy, wydaje mi się że dziecko które ją posiadało bardzo lubiło się z nią kąpać :<

      Usuń
    3. Gorącą wodą. Kran u mnie potrafi lać taką super gorącą wodę i po prostu wsadziłam ją pod kran, poczekałam aż zmieknie i nie wyciągając spod kranu zaczęłam odginać głowę aż zeszła z ciałka.

      Usuń
    4. spróbuję jeszcze raz z wodą, może muszę ją o wiele dłużej potrzymać niż wtedy :-) dziękuję!

      Usuń
  4. Super blog, BD zaglądać ^^
    Nie mam pojęcia gdzie ty to trzymasztowy, jak wielki masz dom i ile masz hajsu, ale musisz chyba kupować kucyki na wagę :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :-)

      nie kupujemy kucyków na wagę, chociaż gdyby się dało, napewno byśmy kupowały :-D

      Usuń
  5. Ekstra blog! Świetna kolekcja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam tą Apple Bloom ale mi ktoś zabrał :V

    OdpowiedzUsuń