wtorek, 19 stycznia 2016

Co wynikło z wymianą ze Strzygą :)

Wreszcie mam chwilę aby na spokojnie usiąść i napisać notkę. Wiele się dzieje termin tuż tuż, dużo badań kupowania wyprawki itp...Wbrew pozorom trzeba temu poświęcić duuużo czasu. Dodatkowo czytam jeszcze cały czas o dzieciach, ale mam wrażenie, że i tak wszystkiego będe musiała się sama nauczyć :D. Jesteśmy w lesie z remontem dziecięcego kącika, ale wraz z nadejściem lutego weźmiemy się za to ;). Poza dziecięcymi sprawami miałam na głowie załatwianie rehabilitacji dla męża plus przerejestrowanie nowego auta i załatwienie ubezpieczenia...No cyrk na kółkach. Ale wreszcie mam czas wrzucić owoce wymiany ze Strzygą! zapraszam do oglądania.

mąż w tle nie z wymiany :D



Na pierwszy ogień Cheerilee (Styling). To juz trzecia "stylówa" w kolekcji, bardzo mi się podoba :)
Wybaczcie takie mało wyrafinowane tło(pudełko z pewnego szwedzkiego sklepu), ale po prostu mam kociokwik w domu i ciężko znaleźć kawałek ładniej przestrzeni :D

Dalej mamy inne kuce G3: Snowdrop Swirl, Sunshower i Star Flight.




Takie wymiany to czysta przyjemność, dzięki Strzyga :D

13 komentarzy:

  1. Śliczne koniki! Mam Cheerliee, ale w gorszym stanie. Mam pytanie, ile kosztuje Upset Fakie? I jakie ma wymiary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Ja kupiłam Upset na pchlim targu za 8zł - niestety już później ich nie widziałam :( Później kupiłam jeszcze 2 UF na ebayu za coś koło 70-80zł (zestaw 6 - 2xUF + 4 inne)
      Z tego co widzę to tutaj nie zamieszczałam zdjęcia z porównaniem wielkości, ale na moim fb możesz zobaczyć :) https://www.facebook.com/media/set/?set=a.406346962864764.1073741837.289185324580929&type=3 Jest mniej-więcej podobnej wielkości jak standardowe kucyki G4 do czesania :)

      Usuń
    2. Dziękuje za pomoc. Ja moją kupiłam w Chińczyku i zastanawiałam się, czy to ta

      Usuń
  2. cieszę się że Ci się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie - ok kilku miesięcy poszukuję Precious Gem z serii Fancy hair pony i nie mam pojęcia czy jest jakaś osoba, która sprzedaje go w Polsce. Znalazłam jednego na ebayu ale kosztuje razem z dostawą 180 zł a na to mnie raczej nie stać. Jeżeli znałabyś albo znalazłabyś kogoś takiego, to czy mogłabyś dać znać? To może wydawać się dziwne, ale naprawdę ogromnie zależy mi na tym kucyku. Z góry przepraszam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak na marginesie to niezwykła kolekcja. Podziwiam Waszą wytrwałość i pracę.

      Usuń
    2. Hej :)
      A szukasz w pudełku czy "luzem"? Jeśli dobrze pamiętam to powinnam mieć 2, więc jednego mogłabym Ci odsprzedać :) Sprawdzę - jak znajdę (to może potrwać bo nie pamiętam w którym miejscu mogą być) to dam Ci znać :)

      Usuń
    3. Bardzo prosiłabym poszukać :-)Może być luzem :)) nie wiesz jak mnie tym komentarzem ucieszyłaś. Mój adres e-mail to : katka.dziuba@gmail.com. Proszę napisać tam odpowiednią dla Ciebie cenę i sposób płatności. Z góry dziękuję i gdy tylko dostanę e-maila postaram się jak najszybciej odpowiedzieć. Pozdrawiam CP

      Usuń
    4. Również przepraszam za to, że komentarz u góry napisałam z innego e-maila, po prostu nie miałam okazji się zalogować na właściwe na feriach ><

      Usuń
    5. Hej :)
      Szukam i szukam i drugiej znaleźć nie mogę a na 99% jestem pewna, że mam 2... Nie staję w poszukiwaniach :)

      Usuń
    6. Bardzo to doceniam :) nawet jeśli Twoje poszukiwan okażą się bezowocne to i tak doceniam wkład jaki w nie włożyłaś :)

      Usuń
    7. Rozstąp się ziemio... Powinna gdzieś być a dalej nie mogę znaleźć... Jeszcze do tego coś mnie rozłożyło, więc 99% czasu spędzam w łóżku :( Jak mi się polepszy to znów spróbuje jej poszukać :)

      Usuń
    8. Oj spokojnie :) przecież się nie pali ;)

      Usuń