wtorek, 13 października 2015

nowości ostatniego miesiąca, G1, G2, G4.

witajcie,

dzisiejszą notkę poświęcę nowościom, które udało mi się zebrać w ostatnim miesiącu.
zacznę od tego, iż udało mi się w końcu dorwać kucyka G1, o którym już dawno marzyłam i był na mojej wishliście ^^
nie jest on niestety w super stanie jeśli chodzi o włosy.

Parasol (1983, US).




Tickle, który od dawna u mnie pomieszkiwał, w końcu znalazł nowy domek.
do mnie zaś, przyjechała Posey ^^



trafiła do mnie również dzięki wymianie z Zuzą...

Sunsparkle (Changing Mane/Tail Ponies, 2001).

 jedyne co musiałam zrobić to wymienić gumki przy ogonkach
ponieważ same rozsypywały się w palcach ze starości ^^'


w kioskach w tym miesiącu pojawiła się gazetka MLP Z Nightmare Moon.
figurka jest baaardzo zjawiskowa ^^

2 komentarze:

  1. Ta Posey była na ogłoszeniach w OLX i juz wiem kto mi przeszkodził w wymianie xd

    OdpowiedzUsuń