poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Princess Luna ^^

witajcie,

z racji tego że niedawno miałam swoje 24 urodziny, przedstawiam Wam prezent od mojej mamy, jakim jest Princess Luna z serii Rainbow Shimmer Ponies ^^

wcześniej od mojego Mateusza dostałam Princess Celestię z tej samej serii.

niestety znowu nie mam aparatu bo źle naprawili obiektyw i musiałam go oddać jeszcze raz do naprawy...

idą do mnie nowości z G1 których narazie nie będę mogła Wam pokazać, wyjeżdzamy do Poznania na Pyrkon i prawdopodobnie nie porobię żadnych zdjęć...

masakra, ostatnie zdjęcia jakie udało mi się zrobić to właśnie zdjęcia Luny ^^





8 komentarzy:

  1. Ahhhh, to miłego konwentu życzę! Ja niestety muszę sobie w tym roku podarować. :(
    W moich biedronkach to ludzie się na te kucyki jak na mięso rzucali, już pomijam fakt, że w każdym sklepie było max. 5 sztuk. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja sobie nie odpuszczę Pyrkonu, niestety ^^' mimo że trochę ciężko jest Nam jechać to jedziemy ^^
      u Nas w biedronce było ich naprawdę sporo, poszłam drugiego dnia i na szczęście Lunę dostałam.
      ale jak poszłam po zakupy kolejnego dnia... nie było żadnego kuca xD
      u Nas maskotki te co były poprzednio zniknęły od razu :<

      Usuń
  2. ja poluję na czarnego kuca :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. witam,
    czy zbierasz naklejki do albumu MLP?? Bo moja córka zbiera i mamy kilka na wymianę. Proszę o kontakt b.grzeniewska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, tak zbieram, mam jeszcze sporo na wymianę, napiszę mejla :-)

      Usuń
    2. nie wiem czemu, lecz nie mogę do Pani wysłać mejla, wiadomość mi powraca.
      tutaj są wypisane naklejki na wymianę oraz te których mi brakuje: http://sweetberry-kiss.blogspot.com/p/kupiesprzedamzamienie.html

      pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Kucyki są świetne. Najlepsze zabawki dla dziewczynek. Moja siostrzenica dostała "padaczki" jak zobaczyła obrazek zabawki. Już mnie ciągnie do sklepu - szukaj kucyk, ja chcem kucyk... Pozdrawiam kucykomaniaków :)

    OdpowiedzUsuń