czwartek, 2 kwietnia 2015

małe nowości ^^

witajcie,

niedawno Zuza wysłała wiadomość o tym, iż w Biedronce znów pojawią się kucyki ^^
tym razem pluszowe maskotki oraz kucyki z serii Rainbow Shimmer Ponies (Celestia oraz Luna) z wodą w środku ^^
niestety kucyków z wodą nie znalazłam.
nie wiem czy zostały tak szybko wykupione czy po prostu jeszcze ich nie wyłożyli.
miały pojawić się w sklepie w tym samym momencie co maskotki.

z maskotek liczyłam na Fluttershy.
niestety również jej nie było... co mnie bardzo zasmuciło.
jednak kupiłam sobie Applejack, ponieważ również bardzo ją lubię.
są naprawdę bardzo ładnie wykonane i bardzo mięciutkie ^^





jeszcze jednym moim nowym kucykiem jest Scootaloo z gazetki MLP.
jest... przesłodka! ^^



a tutaj moje trzy pluszaki razem, pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Jaka wspaniała AJ! Lecę do biedronki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ^^ jest jeszcze bardzo fajna Rainbow Dash, Twilight i Pinkie.
      Fluttershy i Rarity niestety nie ma :<
      ale chyba kupię sobie jeszcze Pinkie ^^'

      Usuń
  2. mi w gazetce pisze że celestia i luna będą od 7 kwietnia muszę je sobie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale obydwie? super wiadomość, ja też muszę je sobie koniecznie kupić ^^

      Usuń
    2. ja juz sobie kupilam obie ale fajne są ;) udanych zakupow ;)

      Usuń
  3. Ja też mam nowe, całe pudło, jaram się jak kościoły w Norwegii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. scootaloo z gazetki tez mam i zgodze sie z toba ze jest przeslodka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jakież cudne są pluszaki -
    wyobrażam sobie miękkość...

    OdpowiedzUsuń