piątek, 23 maja 2014

Nowi lokatorzy cz.2

Wczoraj opisałam efekty wymiany z Capricorn, dziś pokażę nowości które przybyły do mnie dzięki udanej transakcji z inną czytelniczką :). Aż nie mogłam się doczekać kiedy paczuszka będzie u mnie, a tu proszę, obie jednego dnia, tyle wygrać :D. Ale po kolei
Od wczoraj mam zaszczyt gościć Midge, przyjaciółki Barbie. Gdy ujrzałam jej piegowatą buźkę, wiedziałam, że muszę ją mieć :). Midge ma piękne rude włosy, no i rzęsy :D(nie rude, ale też piękne). Do tego ma dwa cudowne ubranka, z których jedno przywłaszczyła sobie Ania. No, może nie przywłaszczyła, dziewczyny na pewno będą się wymieniać ;)
Poza Midge dotarło do mnie jeszcze aż 7 kucyków z serii G1, no po prostu bajka :D. Co prawda Painting Time mi się powtórzyła, ale to nie kłopot :). A więc poza Painting mamy jeszcze Merry Treats(chodziła za mną już od dawna, pięny kuc:), Chief- pierwszy mężczyzna w stanie G1, od razu panie się na niego rzuciły ;), Tootie Tails, Main Sail, Bluebell, Stripes(póki co jej stan jest trochę kiepski, ale poradzimy sobie z tym jakoś :) oraz Love Token. Capricorn prosiła mnie o zbiorcze zdjęcie kolekcji, uff, ale nie wiem czy mi się to uda, tyle tych kucy...Chyba podzielę to na generacje, będzie łatwiej ;). W następnym poście- cała kolekcja kucyków G1 Zuzy, a tymczasem nowi lokatorzy, którzy mam nadzieję, że będą czuli się u mnie świetnie.

Ania w nowej sukience pożyczonej od Midge razem z Merry Treats.

A oto i Midge. Jest ŚLICZNA. Ale nie podoba mi się jej imię...Mam zamiar ją przechrzcić, myślałam o Marcelinie...

Zdjęcie-żart, podczas sesji cały czas nuciłam przebój Kelly Familly :D Pewnie wiecie który ;)


A oto i nowe kuce :D
Love Token(1987)

Merry Treats(1984)

Chief(1987)

Main Sail(1984)

Bluebell(1984)

Stripes(1984)

Tootie Tails(1987)

Painting Time(1987)
 Painting Time pewnie będzie do wymiany lub na sprzedaż ;) I jak wam się podobają nowi przybysze? Mnie bardzo :)




5 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że były też kuce z takimi szczotkami pęcinowymi. Ciągle coś nowego się dowiaduję :)
    Może być generacjami, nawet lepiej ;)
    Gratuluję tych wszystkich śliczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem spodziewaj się sesji już niebawem :D Tak było ich kilka, ta seria nazywa się Big Brother Ponies :)

      Usuń
  2. O mój Boże. Ale zazdroszczę tych cudeniek. :(( Ostatnio nie mogę trafić na żadnego kuca z g1 mimo, iż szukam i szukam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem udaje się coś znaleźć, ale jest ich malutko. Nie to co ebay...ale tam koszt przesyłki powala...

      Usuń
  3. twoje nowe kucyki i lalka są takie piękne. Zazdroszczę ci wszystkich kucyków

    OdpowiedzUsuń