poniedziałek, 11 listopada 2013

Bliźniaczki cz1

Witajcie kucyko maniacy. Dawno mnie z wami nie było, ale to dlatego, że wielkimi krokami zbliża się moja (Zuzy) obrona pracy magisterskiej. Wszystko było dopinane na ostatni guzik, i teraz tylko odliczam godziny do tego wydarzenia. Ale do rzeczy. Zaistnieje nowy cykl - Bliźniaczki. Cykl powstał dlatego, że moja współprowadząca bloga - Kinga, ma kilka podobnych kucyków, a ich bliźniacze sesje wypadają ciekawie. Dzisiaj - Princess Twinkle Star i jej zbuntowana siostra bliźniaczka. O ile moja TS jest w idealnym stanie, Kinga o swojej nie może powiedzieć tego samego. Ktoś się znęcał nad jej grzywą i ogonem, obcinając je do rozmiarów minimalnych. jednak dzięki zabiegom Kingi, jej TS nabrała rockowego pazura. Z resztą same zobaczcie:






2 komentarze:

  1. Wow! Wiesz, że również mam te modele jako bliźniczki? Nawet zdjęcia im podobne zrobiłyśmy xD
    http://evilcupcake.pinger.pl/m/20007634 prawie wszystkie moje G2, a i tak poluję na inne modele ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, fajnie się prezentują :D ładna kolekcje posiadasz :D

      Usuń