poniedziałek, 14 października 2013

Twilight Sparkle i Celestia. No, i Spike :)

Ostatnio oddaję się czesaniu figurek My Little Pony z generacji czwartej- Friendship is Magic. Jak każdy kucykomaniak wie, zabawki te wyjęte prosto z pudełka w niczym nie przypominają swoich pierwowzorów z kreskówki. Nie inaczej było w przypadku Twilight Sparkle. Celestia już bardziej wyglądała jak ona sama, jedynie kolor jej skóry- różowy, wprowadza pewien niepokój ;). Ale wracając do Twilight. Obcięłam jej grzywkę oraz wyprostowałam grzywę. Mam nadzieję, że zyskała :)




Twilight i Celestia w trakcie przemiany. Nie było to aż tak skomplikowane na jakie wygląda ;)

A tu już po zabiegach fryzjerskich.  Osłony na kopyta Celestii zostały pomalowane na złoto, jej włosy lekko pofalowane. U Twilight jak widać pojawiła się grzywka oraz proste włosy. Specjalnie zostawiłam je dłuższe, ponieważ szkoda mi było je obcinać. 

I co, jak wam się podobają zmiany? Ja jestem zadowolona z efektów :)
Zuza

2 komentarze:

  1. Czy mogłybyś zrobić tutorial o fryzurze Twilight.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że tak, ale na razie nie jestem w posiadaniu kucyka którego mogę obciąć. Jednak myślę że gdy tylko będę miała możliwość to zrobię taki tutorial

    OdpowiedzUsuń