środa, 23 października 2013

A teraz coś z zupełnie innej beczki.

Witajcie. Jako, że obecnie mam zastój w tutorialach(czekam na pasemka do wypróbowania reroot'u na kucyku)chciałam napisać coś trochę innego. Widziałam na blogach tag: 30 rzeczy których o mnie nie wiecie. Postanowiłam zrobić coś podobnego. Tylko może nie 30, a 10. Być może sprawi to, że odnajdziemy w sobie podobne cechy? Ale do rzeczy. Oto 10 rzeczy których (chyba) nikt o mnie nie wie:


1. Mam stracha po horrorach. To prawda. Mam 24 lata, a horrory nadal za bardzo działają na moją wyobraźnię. Niby wiem, że to nie jest na prawdę, wiem to wszystko. Ale gdy przychodzi co do czego wszędzie na ścianach cienie przypominają mi jakieś przerażające postacie czające się na mnie. Strach nasilił się po "Paranormal Acitivity". Film sam w sobie nie jest straszny, ale kilka scen sprawiło, że czasem budzę się z sercem walącym w klatce piersiowej jak oszalałe...



2. Wolę zwierzęta od ludzi. Ja generalnie nie jestem społeczną osobą, bardzo niewielu ludzi akceptuje. Zdecydowanie lepiej dogaduję się ze zwierzętami. Zawsze zaczepię przechodzącego psa, zagadam do niego. Z ludźmi mam większe problemy.

3. Moim ulubionym filmem jest "Król Lew". Widziałam go, żeby nie skłamać...Pewnie ponad 1000 razy :). Znam ten film na pamięć, każdy tekst, każdą scenę. Ale to, że widziałam go tyle razy nie powstrzymuje mnie przed tym by nadal często go oglądać. 



4. Uwielbiam zmiany. Jeśli ktoś zaproponowałby mi wyjazd na pół roku do jakiegoś kraju, nie wahałabym się. Jeśli ktoś by mi zasugerował, że np radykalna zmiana wyglądu wyjdzie mi na dobre- zrobiłabym to. Lubię co jakiś czas coś zmienić, a jeśli nic się nie zmienia- popadam w marazm. 

5. Lubię nowinki techniczne. Lubię oglądać nowe gadżety takie jak tablety, laptopy czy telefony. Szybko się uczę obsługi tych urządzeń, a co więcej sprawia mi to radość. 

6. Moim pierwszym kucykiem była Sweet Berry. Musiałam zrobić nawiązanie do bloga :) Sweet Berry była prezentem od rodziców, na chyba 10 urodziny. Był to zestaw Magic Kitchen. Od tej pory zaczęła się moja mania zbieractwa kucykowego, która ucichła w czasach gimnazjum i liceum. Obecnie ostał mi się sam kucyk- a miałam cały zestaw. Mebelki kuchenne oddałam do domu dziecka :)



7. Nie lubię wydawać pieniędzy na siebie. Rzadko to robię. Wolę kupować prezenty innym, cieszę się z ich radości. Czasem tylko gdy znajdę wyjątkowo dobra ofertę(np kucykową ;) kupuje coś sobie. 

8. Łatwo mnie zranić. Jestem dosyć wrażliwa, choć niektórzy którzy mnie znają mogą tego nie wiedzieć. Często skrywam urazę, nie mówiąc innym, że mnie zranili. Ale także, tej urazy długo nie trzymam. Złość czy smutek szybko mi przechodzi ;)

9. Mam dwie lewe ręce do lepienia z modeliny. Mimo, że jakiś zmysł artystyczny posiadam(w końcu skończyłam takie studia ;) a nawet kilka wydziałów...) z modeliną czy plasteliną zawsze słabo mi szło. Ale teraz postanowiłam wziąć się za to, i mimo swojego braku talentu w tej dziedzinie próbować swoich sił w modeliniarstwie. 

10. Szybko uczę się tekstów piosenek. Praktycznie po 3 odsłuchaniach znam cały tekst, a na pewno melodie. Szybko się tego uczę, nie wiem po co :) Żeby mi tak matematyka do głowy wchodziła...


Uff...nawet te 10 rzeczy było mi ciężko wymyślić :) Wydaje mi się, że nie mam tajemnic. A jakie jest Wasze 10 punktów?

1 komentarz: