poniedziałek, 23 września 2013

Pinkie Pie i koleżanki.

Jak każdy zbieracz kucyków My Little Pony: Friendship is Magic wie, zabawka prosto z pudełka nijak się ma do swojego animowanego wzorca. Ale wystarczy trochę pracy i wyobraźni, a np. Pinkie Pie będzie wyglądać jak swój pierwowzór ;)





A oto owoce mojej pracy:



Fryzurę Pinkie Pie zrobiłam tradycyjnie- przy pomocy rurek i wsuwek. Apple Jack to osobna historia. Bardzo trudno było mi zrobić grzywkę, być może dlatego, że miała we włosach tą złotą nitkę. Jednak jakoś się udało. Z emocji cięcia(bądź co bądź w przypadku kucyków cięcie jest nieodwracalne) nie udokumentowałam procesu cięcia. Jednak wzorowałam się trochę na wskazówkach zawartych w tym tutorialu: fryz Apple Jack
Fryzura fluttershy była bardzo łatwa: wystarczy oddzielić dwa pasma: jedno na lewo jedno na prawo, i zawinąć je wokół nóg Fluttershy.
Mam nadzieję, że przemiany tych trzech kucyków podobają wam się :) Według mnie efekt jest całkiem niezły.

Zuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz