poniedziałek, 30 września 2013

Moja kolekcja

Witajcie! Jako, że obecnie jestem w trakcie, hm..."produkowania" pudełka specjalnie do kucykowych sesji, pojawia się mało nowych zdjęć na blogu. W międzyczasie, zanim owo pudełko powstanie chciałam pochwalić się Wam moją kolekcją. Obecnie bardzo się rozrosła :) I nie powiem, cieszy mnie to niezmiernie. Ale kogo tu mamy?





Pierwszy rządek od góry: Sparkleworks I, Seascape, Strawberry Swirl, Sparkleworks III, Cherry Blossom, Round 'n' Round, Scooter Sprite, Beach Berry, Spring Breeze, Spring Fever, Silly Sunshine, Sunny Daze IV, Breezie, Sunny Daze III, Forsythia, Gem Blossom, Gardenia Glow, Flower Wishes, Bumbleberry, Puzzlemint(wszytskie generacja trzecia), Posey(generacja pierwsza).

Drugi rządek: Wing Song, Wisteria, Pretty Parasol, Goody Gumdrop, Sweetie Belle, Sweetie Belle(name on leg), Bow Tie, Crystal lace, Star Catcher, Cloud Climber, Twirlerina, Rainbow Dash, Rainbow DashI, Lulabelle, Merriweather, Sky Wishes, Scootaloo, Chilliy Breezes, Twinkle Twirl, Crystal Crown, Yesterdaisy, Fluttershy, Petal Blossom, Cupcake, Royal Twist( wszytskie generacja trzecia). Jest jeszcze Golden Delicious, ale niestety nie widać jej na zdjęciu...Miała wybielającą kąpiel słoneczną :)

Niższa półka pierwsza: Twilight Sparkle, Applejack, Rainbow Dash, Pinkie Pie

Niższa półka druga, tylni rządek: Light Heart, Rocky, Satin Splash, Clever Clover, Sweet Berry, Princess Twinkle Star, Berry Bright, Ivy, Sweet Berry, Silver Swirl, Merry Moments, Sky Skimmer, Sundance, Morning Glory, Clever Clover, Satin Slipper( generacja druga)

Niższa półka, przedni rządek: Ivy, Morning Glory, Sweet Berry, Sundance(McDonald), Cloud Dancer, Spring Treat, Star Bright, Star Dancer(Mc Donald), Pinkie Pie, Applejack, Fluttershy, Rainbow Dash(generacja 4)

I oto właśnie cała moja kolekcja. Mam nadzieję, że pomimo i tak pokaźnych romiarów, wciąż będzie się rozrastać :)

Pozdrawiam, i lece korzystać z tego ciepłego dnia! 
Zuza

EDIT: niebawem aktualizacja kolekcji :D

9 komentarzy:

  1. hej przypadkiem dzis trafilam na twojego bloga,widze ze jest od niedawna? :) mamy wiele wspolnego :D swietne zdjecia :D czy moge wiedziec z jakiego jestes wojewodztwa,miejscowosci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej, umknął mi twój komentarz :) Jestem z Mazowsza, niedaleko Warszawy mieszkam, a właściwie mieszkamy, bo we dwie prowadzimy bloga :). A ty? :)

      Usuń
  2. Masz piękną i wspaniałą kolekcje kucyków My Little Pony, sama również zbieram kucyki, ale bardziej interesuję się g4 :) Wasz blog jest niesamowity i nie mogę doczekać się kolejnych postów :D Podziwiam was za całą pracę włożoną w tę stronę internetową. Jaki jest twój ulubiony kucyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony z obecnej kreskówki to Applejack, a te ze starszych..Cóż, kocham je wszystkie :). Jeśli masz zdjęcia swojej kolekcji, pochwal się :) Planuję zrobić dział ze zdjęciami czytelników :D
      Cieszę się, ze zajrzałaś :D Zapraszam częściej ;)

      Usuń
  3. Tyle G2! To prawie jak spełnienie snu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. G2 to fajna seria to fakt, szkoda, że poza Europą mało popularna ...

      Usuń
  4. Czy znacie jakąś stronę z imionami i zdjęciami g1? Dzisiaj odnawiałam kilka 30-letnich ślicznotek mojej cioci i postanowiłam podpisać w gablotce { XD } ale nie znam imion.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, znam kilka :) Ja głownie korzystam z : http://www.strawberryreef.com/ i http://mylittlewiki.org/wiki/G1_Poses, ale tutaj tez mozna się wiele dowiedzieć: http://www.ponylandpress.com/

      Jak skończysz wyślij zdjęcia :D

      Usuń
  5. Szarpaniny z kołtunami nigdy nie zapomnę. Biała jedonróżka z fioletowo różową grzywą straciła pudrowo różowy ogonek więc kombinerki poszły w ruch. Efekty jednak są widoczne gołym okiem więc niedługo zabieram się za pegaza z neonową grzywą przez moją sis nazwanym ,, Neon Balon"

    OdpowiedzUsuń