niedziela, 15 marca 2015

Wielkie szczęście :D

Witajcie! 

Chciałam się Wam pochwalić jakiego miałam ostatnio farta :D Tydzień temu byłam z moim P. na pchlim targu. Nie byłam nastawiona, że coś znajdę bo ostatnimi czasy bardzo rzadko trafiały się jakieś kucyki. Przepatrzyliśmy wszystkie stoiska i mieliśmy właśnie wejść z jedną z ostatnich 'uliczek'. I tak patrze i z daleka widzę dużą pluszową Pinkie - taką już miałam, więc tylko zerknęłam na nią, ale przyjrzałam się bliżej rzeczom, które oferowała miłą Pani. Długo szukać nie musiałam i już po chwili trzymałam zadowolona 2 kucyki G1 :D Co mnie bardziej uszczęśliwiło - cena była bardzo okazyjna - 6zł za oba :D

Ogarnęłam je i okazało się, że są niemal w idealnym stanie! Wystarczyło je tylko umyć i ogarnąć włosy :P Jakbym miała za mało szczęścia to się okazało, że jeden z nich to niemiecka wersja :D

Tak wyglądały przed wizytą w spa:




Po spa wyglądają o niebo lepiej *U*

Love Token


oraz niemiecka Sweet Clover


Jak się Wam podobają? ^^

~~ Hope ~~

13 komentarzy:

  1. Sweet Clover jest PRZEPIĘKNA

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ukochana LOVE TOKEN:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweet Clover jest urocza ^^ Love Token ma fajny znaczek, kucyki z G1 miały najfajniejsze CM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do CM :) Miały najfajniejsze ze wszystkich generacji :)

      Usuń
  4. Sweet Clover jaka piękna! gratulacje Hope!

    OdpowiedzUsuń
  5. Epickie znalezisko! :D Oba kuce są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Znalazłaś fajne kucyki, które wymagały trochę odnowienia:)

    ponyodinnejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Znalazłaś fajne kucyki, które wymagały trochę odnowienia:)

    ponyodinnejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie niezmiennie urzekają oczyska okolone rzęsami ♥
    nie znam się na generacjach, choć czytałam o nich
    na kilku blogach - ale zauważyłam, że naprawdę
    ładne patrzałki u kuców nie zdarzają się często...

    OdpowiedzUsuń